Gå til innhold

Hvordan kjennes magen deres ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har blitt så hard i det siste....nå har riktignok magen min poppa kjempemye dei siste ukene og det kjennes ut som eg skal sprekke...Men når eg sitte sammensunket franmfor dataen så er den liksom stam som et pølseskinn og hard men retter eg meg opp så blir den myk øverst oppe.Nederst i magen har den egentli altid vert litt hard.Men når eg står så er den stamm nederst og litt myk øverst...hmm er dette vanli da...Viss baby sparker opp under ribbebeina så blir det av og til veldi hardt der...kan det liksom vere babyen som presser utover det eller???

kynnere har eg en del av men disse er liksom på en annen måte....da spenner livmoren seg helt øverst liksom....

Og går det ann å ha kynnere i bare halve livmoren?????

Er bare på besøk uke 27 her=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min varrierer mye i løpet av dagen... noen ganger er den helt sprekke ferdig.. og da føles den tung..

men andre ganger er den ganske myk. Jeg tror det handler litt om barnes stilling der inne og litt om hva og når jeg har spist.

jeg er i uke 31 (30+1)

Skrevet

Magen er stor og tung .. hehe... men støtter med til det Celene sier... er nok barnet som endrer litt stilling ja..... magen min er hard nesten hele tiden.. uke 36 her.... varierer litt iløpet av dagen... ;o)

Skrevet

Magen min er hard nesten hele tiden. Men om morgenen virker den nærmest flat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...