Gå til innhold

Bare MÅ ha svar på dette!!!! pliiiiiis svar dere som kan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte om dette i går, men fikk ingen svar...

Dere som har babyer på 4-5 måneder...holder de ennå henden sine lukket? babyen min gjør det av og til, spesielt når han er sur eller stresset. Har hørt at de skal holde hendene sine åpne fra 3 mnd, men jeg er litt usikker på om det stemmer. Blir takknemlig for svar, er litt bekymra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri hørt om dette, hørt på helsestasjonen?

Skrevet

jeg har heller ikke hørt om dette, men småen er 3 mnd og mener han har hendene sine lukket , men det er ikke noe jeg har fulgt med på ...

Skrevet

Gutten min holder hendene sine lukket av og til også. Men så lenge han åpner de og griper etter feks leker osv så er det ikke noe problem. Dette har de helt sikkert sjekket på helsestasjonen også. Så vil tro det er normalt=)

Skrevet

Jeg har heller ikke hørt om dette...

Trollungen min er ikke 3 måneder enda, men han har ikke hendene lukket konstant. Han har ofte en av hver, men det varierer hvilken hånd som er åpen og lukket :-)

Skrevet

ok, takk for svar:) Jeg har lest at de åpner hendene fra 3 mnd alderen. Han griper etter leker og holder hendene åpne også. Gutten var syk etter fødsel, derfor er jeg overdrevent opptatt av at han skal utvikle seg normalt. Det er en stor belastning å være bekymra for slike ting, men heldigvis kan man spørre om ting her inne (selv om det ikke er erstatning for HS eller lege da...)

Skrevet

Jeg mener de løsner litt på grepet etterhvert, spesielt når de begynner å ligge mer på mage og gripe kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...