Tredje barn på vei Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 onanerer??? Min sønn på 3 gjør det virker det som ihvertfall..... Han drar forhuden opp og ned, slik at du ser penishode. Det er forresten helt rødt på penishode akkurat som en blodblemme nesten.. Litt flaut sp.mål, men jeg lurer på om dette er normalt, og om det er flere barn som gjør dette...
snuppi min Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Aner ikke hvor tidlig de begynner med det. Men husker fra skolen at vi lærte at barn kommer inn i et seksuellt stadie. Kan hende det er det han har kommet i nå, at han blir var på tissemannen sin )
Tredje barn på vei Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 føler det litt ekkelt da at han sitter der og holder på med tissen så fort han får av bleia..(som han prøver å slutte med). Men han har jo finni ut av det selv da...
happybirthday Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Har to gutter, og begge har vært svært ivrig på den fronten. De har ikke akkurat konkret dratt forhuden tilbake, men eldstemann lå over stollen, sofalen, stoler og alt han kunne komme over og jukka som bare det. Rød i toppen, fjernere og fjernere i øya og stønna berre verre. Andremann er også ivrig "jukker", men holder seg til å legge dyna eller puter mellom beina. I 3 årsalderen begynte jeg forsiktig å ymte frampå at "det er fint å at du koser deg og har det godt, men dette er ting du kan gjøre når du er alene"...osv. Var veldig forsiktig med å mase om det og veldig bevisst på å prøve å formidle at det ikke var noe galt med selve handlingen, men heller at det var noe man pleide å gjøre i enerom (iallfall ikke når det var mange andre tilstede), akkurat slik det er når man går på do, f.eks. Nå er yngstemann 5,5 år og holder fortsatt på, men vet at han ikke trenger gjøre det på stua ol. Glemmer seg innimellom, men da minner jeg ham på det, da. Tror eldstemann sluttet gradvis i den alderen, iallfall da han begynte på skolen, og regner med at yngstemann også gradvis slutter av seg. selv. Nå venter jeg jente i august, og regner med at hun sikkert blir likedan. Virker som om mine unger er født med sterk sexualdrift. Det rare er at når jeg har nevnt det for andre, at jeg tror hun kommer til å bli likedan, har det hendt jeg har fått svaret: "nei, tror du det. Er det ikke jente du skal ha, da?" Akkurat som om jenter ikke skal kunne bli født med akkurat like sterke sexualdrifter??!! Det sier vel like mye om skylden og skammen som ennå er knyttet til at jenter liksom ikke skal ha dette, iallfall ikke vise det åpenlyst, mens gutter er det liksom mer akseptert skal leke med og utforske tissen sin....
snuppi min Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Han er 3år, dette er naturlig. Tror ikke du skal henge deg så mye opp i det, det går over av seg selv. Men selvfølgelig, man kan si at dette er privat og ikke noe man gjør forran andre eller lignende. Husk, han skal bli kjent med kroppen sin.
Tredje barn på vei Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 takk for svar. godt å høre at det ikke bare er min sønn da... Har oxo fortalt han at han kan gjøre det når han er alene. f.eks på rommet sitt....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Det er helt naturlig.. Det du kan gjøre om du syntes det er litt sjenerende er å lære han at dette er noe privat og at han bare kan gjøre dette på badet eller om han er alene på rommet sitt.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Lillegutt her er 2,5 og ikke "opphengt" i det, men han gjør det av og til. Vi hadde en episode for litt siden da han hadde vært på do og ble stående ute i gangen og dra litt i tissemannen. Han var helt fjern i blikket så jeg spurte han hva han drev med, hvorpå han svarte "jeg bare koser meg litt jeg". Så da blir det det uttrykket vi bruker.. Jeg bad han for øvrig om å heller gå og kose seg på rommet sitt eller på badet, da jeg ikke syntes det er noe man skal stå i sutevinduet å drive med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå