Bellen^2 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Tok jo ikke akkurat lange tiden da å pusse den vesle tanna hans! Jeg var innom apoteket og fikk kjøpt en tannbørste med børste i den ene enden og bitering i den andre, så da pussen var over fikk han holde den selv og tygge litt mens jeg fortsatte morgenstellet. Blid og fornøyd gutt med nypussa tann:)
Solstråle72 Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Her går det unna. Begynt med tannpuss og greier. Tenker det var en fornøyd gutt som fikk holde tannbørsten selv litt :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Åh så kult! Tipper det var en ny og rar opplevelse for lille Sebastian :-) Det har jeg faktisk ikke tenkt på, at også den første lille tanna må pusses. Brukte du tannkrem?
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 He he så moro..... Så smart med bitering i andre enden da. Sånn må nok vi investere i også etterhvert. Ikke sett noen tenner her ennå. Bare masse sikkel...og spising av hendene. Pusse tennene mine var noe av det føste mamma prøvde på meg, jeg ble jo født med to tenner så jeg var nok attraksjon på sykehuset. Gi en klem til Sebastian fra oss og si han var flink gutt!
Millapril Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Grattis! Dette er jo en stor opplevelse for en mor. Gleder meg allerede. Lur tannbørste, og fint at de får "være med" på selve pussingen.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 så artig!! Du må se å få foreviget tannebissen til oss på foto slik at vi får se :-) Smart med bitering på tannbørsten da....sånn må vi investere i når Camilla begynner med tenner :-)
Bellen^2 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Jeg fikk beskjed på apoteket om at jeg kunne bruke bittelitt av Zendium tannkrem, den som kom med babystartpakka som jeg hentet på apoteket. Tok bare en mikroskopisk mengde på på morgenstellet og han smattet og var fornøyd. Vil ikke gi han for mye, det er sikkert ikke nødvendig, men det er greit å få rutinene på plass:)
måken og vesla Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Så moro! Håper han ikke er for grinete når de neste tennene kommer fram.
Två små trollungar Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Hihihi! Vil gjerne se bilder, ja! En sånn tannbörste med bitering har vi gitt Amanda å leke med når hun ligger på stellebordet. Jeg har hört at det er lurt å venne henne til tannbörsten tidig for at det skal bli enklere når hun först får tenner. Desuten elsker hun å "pusse tenner" selv. Det er sikkert deilig når det klör litt i tannkjöttet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå