Gå til innhold

ha en fin dag i mårra da =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

om det er drittvær eller sol og pent.

her starta vi med sol og varmt i dag.men ble fort skyet og noen få regndråper...

tror ikke jeg skal noe sted i mårra.blir hjemme.planen er å grille,kose oss,å nyte santhans på verandaen.så skal di andre ned i fjæra å tenne bål sammens med svigerfam min.jeg og jr blir her tenker jeg.best slik =)

for lille pøbelen min er blitt søvnnekter.sover kanskje en liten time pr dag.i natt holdt han liv med jevne mellomrom.håper det snart går over...

å så er det flere andre grunner til at jeg vil være hjemme.

kos dere masse i mårra da =)

klem fra meg !!

psssst....husk,plukk syv blomstersorter å legg under puta da.

(gjør ingenting om du har gubbe.morro alikavell,hehe...å så dufter det godt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin dag du også=)

Her regner det mye, så jeg bytter ut grilling med reker og hvitvin.

Sov søtt=)

Syv blomstersorter...?hmm...den var ny...!

Skrevet

ja,for da skal man drømme om han man skal gifte seg med ;o)

har du ikke lært det?? var ikke store jenta da mormor lærte meg det =)

men drømte ikke om noen gubbe jeg nei...hehe..

reker og hvitvin....mmmm....hørtes godt ut.

blir vel pepsi max og potetgull på meg i mårra kveld ;o)

Skrevet

Ha det flott du også med pepsi og potetgull :) Her skal det øsepøse hele dagen,så picnic på stranden som vi skulle med en hel gjeng er ikke fristende. Er nok tenner hos lillegutten din...kjenner søvnnektproblemet. Her har det siste døgnet vært mer enn tøft...13 timer sammenhengende sutring igår..og så vi som har vært på hotellferie døgn i Sarpsborg og alt...og fant ikke av/på bryteren heller :( Men...vi koste oss fordet vi,alle sammen :))

Og så...idag tidlig var jaggu den andre bittelille tanna brutt frem,blod og greier..så mini har nok hatt skikkelig vondt stakkar. Og idag har han atter sovet og volumknappen er på minimum igjen.

Og du...jeg prøvde de 7 blomster slagene engang..og våknet med gjenklistrete kløende øyne og måtte ta masse allergimedisin...så jeg får prøve å drømme om drømmemannen uten blomster under puta :))

Skrevet

ja...han er jo 9,5mnd..da er det vel på tide det kommer frem noen huggtenner eller??? ;o)¨har jo den smokken med tenner på da...hehe

er dønn sliten etter dager med skrik å skrål.å når han ikke vil sove heller,nei da blir alt bare tull.men i kveld fikk han paraset...sover ennå =)

fikk ikke med meg været her jeg.var en liten kålorm som hyla.....

men uansett vær,feiring blir det alikavell.har da parasoll å sitte under =)

å jentene skal lage seg grillspyd.di har handla inn både fisk å anna di liker.heldig med unger som spiser alt mulig ;o)

huff,heheh =0) så du våkna med full pollenpakke du da =)

best å la di blomstene stå der di står da ja...

skal plokke di vi,men di skal få stå på bordet ute.er flere her som er bittelitt snufsete av sånt.selv om prøvene kun viser at støvet mamma ikke fjerner godt nok,er roten til alt vondt her.

Skrevet

Joda..det kommer innen en uke...helt sikkert :) Ellers skal jeg sende han gebiss..hehe...det som er pyton når de kommer så sent er at gommene blir sååå harde og da blir de ekstra plaget. Paracet er tingen...vi hadde det selvfølgelig ikke med på tur.

Deilig med unger som er altetende..her er det grining på nesen over mye av maten,særlig de to i midten :) Babyen gaper og gaper og spiser det meste, nå om dagen er det reklame som smaker best ;)

Blomstene skal få stå i fred de....men godt forslag å ha dem i en vase på bordet ute..set er jo sååå pent...masse sommerblomster :)

Er støvallergi her og hos den eldste...uff...og jeg som er så lite glad i støvtørking ;)

Skrevet

du får sende gebiss du ;o) for nå har han gnikka i flere mnd uten at en eneste tann har kommet frem.så jeg tror det ikke før jeg får se det....hihi

to har støvallergi her.å utrolig nok,har di ikke brukt medisin siden i vinter..selv om støvet fyker rundt her til tider.... ;o)

kasta ut mattene jeg.da merka jeg bedring hos di.

nå må jeg slippe tenåringen til her.kom hjem fra fest,og nå er det vist veldig viktig med msn.hmmm.....jenter i vaset kanskje? =0)

Skrevet

He he he...

Det derre trikset med blomstene funker ikke altså!! Har prøvd maaaaange ganger, helt siden mormor fortalte det for nesten 40 år siden :)

Håper dere får en fin St. Hans, alle sammen!! For oss som er vant til å feire på holmer og skjær, er det litt nedtur å være i byen i regnværet...

Skrevet

funker ikke nei.men litt "kjærringråd" må man ha med seg en santhansnatt =)

her regner det noen dråper av og til.skal grille uansett vi da.har parasoll og paraplyer,hehe

er noe med det...er man sjømenneske,så er det ikke morro å sitte i byen en slik kveld.jeg blir hjemme,men ser di andre fra vinduet uansett da ;o)

Skrevet

Her er det øspøs! Det blir nok ikke tidenes St.Hansfeiring i år, nei - vi hadde egentlig tenkt oss en tur opp i åsen til et flott vann hvor vi kunne campe og ha et lite bål og sånn med noen venner fra ungenes barnehage - men det blir for vått, tror jeg!

Jeg tror det blir tv og god mat&godis (til de som har matlyst) på programmet i dag c",)

Men feiring i fjæresteinene høres flott ut; det kunne jeg godt tenkt meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...