Gå til innhold

Se på denne ...


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om alle disse hadde fått samme mediadekning som Madeleine saken. Kanskje noen av de hadde vært funnet.

Skrevet

Uff,det er helt grusomt.

Lyst til og gå inn til min lille engel og holdte hardt rundt henne:)

Men du...har du noen hjemmeside til Leah å??Såååå lyst til og se flere bilder av henne,sett dem på facebook

Skrevet

Ååååååå, Ida! Hvorfor viser du meg sånt... Begynner å grine ejeg nå...

 

Ja, tenkt om vi kunne funnet alle de savnede barna... Det er helt forferdelig..

 

Men ang Maddie-saken, så er vel årsaken til at den får så mye medielys, pga at hun ble kidnappet ut av et hotellrom, på et kjent turistmål..

 

Vet mange tenker at; hvorfor skal hun få så mye medielys, når det forsvinner hundrevis av andre unger hele tiden..

 

Men jeg tenker sånn at hvis man kan finne ett barn, så må det være bedre enn at ingen skal bli funnet..

 

Og sikkert mange av de andre barna som er savnet, de kommer kanskje fra familier som ikke har så mye penger, og de har ikke råd til å belyse det.

 

Mc Cann familien har jo godt med penger, og de har råd til å bruke privatetterforskere, talsmenn o.l. for å lete etter henne...

 

Grusomt er det uansett hvilke barn som forsvinner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...