Gå til innhold

Hva er det med de aller fleste kvinnfolk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på dette jeg!! Alle vil ha en bit av meg, men å dele meg med andre det tåler ingen av dem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signa du anonymt, dryppert'en? Er det en av fantasiene dine du ikke klarer å skille fra det virkelige liv igjen?

Skrevet

haaa. du sitter sikkert å sikler etter han du også:-)

Skrevet

Å ja, jeg fantaserer daglig om å få meg en god omgang dryppert. Trønderdialekten er sååå sexy at jeg blir helt matt. Mmm... *stønn*

Skrevet

Nr 19:-) vet at du liker trøndere sjø glufsemor:-)

Skrevet

Ja, det var så vidt jeg klarte å styre meg da jeg kjørte gjennom Trøndelag i fjor sommer. Var rett før jeg dro på voldtektstokt gjennom alle bensinstasjonene;-)

Men bergensermannen min stoppet meg da, skal jammen sørge for at han blir hjemme neste gang, så skal jeg få tilfredsstilt trønderbart-behovet mitt. På tide å besøke venninna mi i Trondheim snart, kanskje? Hun har vel en bartemann eller tre på lur til meg;-)

Skrevet

hehe..bart du liksom:-)

Skrevet

Bart, mokasiner med hvite tennissokker, en altfor kort og utvasket svart 501-jeans og skinnvest. Oioioi... mmm... Ikke si at du ikke ser sånn ut, for da knuser du alle mine fantasier!

Skrevet

her er det en tettsittende dongry blå steinvaska eller noe i den duren med ballespreng for å fremheve den fine kroppen jeg har:-) Ellers er det svarte sko, svarte sokker (rene, fri for hull og alltid i par) ren og hvit tettsittende t-shirt. barteløs og nazi-frisyre:-) Er nok langt fra den klassiske trønderen du beskriver:-)

Skrevet

Trønder nok, det holder for meg. Skal nok få kommet meg til bartebyen en dag og få slummet meg litt med deg;-)

Skrevet

Bare på en betingelse!!! og det er at du ikke skarrer... Den værste turn off:-)

Skrevet

Jeg snakker en slags sognedialekt, så jeg er kjemisk fri for skarring:-)

Her rrrrrrrulles det på rrrrr'ene.

Skrevet

Sognedialekt....... det betyr at du må prate rolig og ikke jodle mellom ordene:-)

Skrevet

Skal pørve å la være, hvis du bare passer på å stønne "sjø" frem. Ingenting som gjør meg så yr som det! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...