Nusseline♀♀♂ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Ja jeg kan ikke fatte at hun slo ut Alejandro!
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hun er jo normalt sett veldig flink og synd på henne er det vel neppe. Penere menneske tror jeg man skal lete lenge etter! *misunnelig* ;o)
susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hun har aldri vært min favoritt. Personlig liker jeg ikke den stilen. Men det er meg.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Var ikke bra nei. Men syntes det er svært få¨som synger bra live jeg da..bli rliksom alltid falskt:(
Frk.Forvirret Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Hun har hverken talent, kraft i stemmen eller uttrykk.....men pen er hun, ja. Men det hjelper ikke på musikken!
Nyseryllikberta Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Pen nok, fotogen. Da jeg sto rett ved siden av henne så hun helt "vanlig" ut. (Kanskje en tanke brun..) Synger fint, prater litt "klissete". Jaja, godt en er så mye bedre sjøl..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Det var da fælt til kritikk!! Har hørt henne bedre før, men det er vel ingen tvil om at hun kan synge, for de som har sett idol.. Noen av de tonene hun treffer er faktisk ikke enkle assa. Selv om hun kanskje ikke har den kraftigste stemmen har hun en nydelig ren stemme. Både Lille og jeg elsker platene hennes og hun er jo bare den mest sjarmerende jenta jeg har sett i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå