Gå til innhold

HJELP!!! Er i London, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i London sammen med min mann... Skulle paa Personal Power Development kurs. Desverre er dette veldig likt et "halleluja" treff paa sorlandet, og vi tar morgendagen i London centrum istedet.

Men jeg trenger hjelp og tips - vi har jo ikke budsjettert med en loerdag med shopping og spising ++

Saa - kjaere damer, kom med alle tips og raad dere har om London...

Stoler paa dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale Covent Garden - det er veldig koselig der; masse små butikker og restauranter.

Det er jo selvsagt gater som Oxford Street og Regent Street (går fra Picadilly Circus og oppover) med alle kjedebutikkene og mer til som Selfridges, John Lewis, Debenhams etc. Mange liker ikke sånt, men jeg syns det er helt ok å tusle der. Alt er samlet på et sted! Men det er jo mye folk der da og delvis trangt hehe.

Nede ved Big Ben (andre siden av elven) ligger London Eye - stort "pariserhjul" med utsikt over hele byen. Rett ved siden av ligger London Aquarium med masse flotte fisk og akvarier. Det er et av de beste akvariuene jeg har vært i. Kunne gått der i mange timer.

Kos dere kjempemasse, er ikke noe misunnelig i det hele tatt!

Skrevet

ÅÅÅÅ herreminhatt.... Du kødder?? Uff....

Nå har hunden din og min sitti å sett på 101 dalmantinere-)) hehehehehe... Jeg lo så jeg grein... hu var helt med...

Skrevet

Ikke noe kodd her, nei...

Takk for tips - vi skal gjoere det beste ut av det...

Flere tips tas imot, sjekker ogsaa i morgen.

Flott at Cleo har det fint... savner babyen min :)

Skrevet

Dra til Madame Thussauds (sikkert skrevet feil) Petticot Lane,( mener det var det det het) lørdagsmarked med masse rart å se på..., Hyde Park, Harrods er verdt et besøk. Lenge siden jeg har vært i London så mye er glemt, men du kan jo se på visitlondon.com eller spørre på hotellet...

Skrevet

Har vaert paa Camden i dag - "bare" handlet for et par tusen... kanskje litt mer :)

Blandt annet 12 kule smekker med trykk paa... gal jeg?? nei...

Anyway - fant ut at oxford street er for dyrt og for likt hjemme - noen som har andre tips til gjemte, hemmelige steder i London?

Vi har ogsaa lyst til aa proeve aa finne et velvaere senter eller hudpleie/massasje/pedicure salong... tar imot tips paa det ogsaa.

Klemmer fra London

Skrevet

Jeg synes det er masse kult å se i Soho, masse butikker og koselige små gater.. Det er også like ved Oxford Circus. Og Notting Hill. Fint å rusle i Hyde Park også.

Skrevet

huff - regn i dag... blir nok innendorsaktiviteter.

Takk for alle tips.

Skrevet

Hei hei snuppa!!! :D

Hvordan går det med dere på "bønnemøtet"? ;) Hehe,,,, :D

Gleder meg til neste helg!!! :D

Skrevet

Bonnemotet har vi hoppet av, for aa si det saann..

Vi planlegger loerdagen, shopper og koser oss. Var paa kino i gaar (mannen vil ikke paa musikal, teitingen) og sightsehingbuss i dag. Blir bra.

Har kjoept saa mye kule babyting jeg vil vise dere paa loerdag. Maatte faa mamma til aa overfoere mer penger til meg i gaar, hehe... hadde jo ikke budsjettert med mer enn en fridag.

Tony fikk helt bakoversveis, da han skjoente hvor mye jobb han fikk paa loerdag, hehe. Det blir mer enn en vanlig arbeidsdag for han saa vi for "proeve" aa vaere litt snille... eller ikke :)

Vi er iallefall klare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...