Gå til innhold

ALLE MED TREHJULSVOGN - SE HIT !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt en sann. den er farlig. den kan tippe når som helst.

så er den stygg, ser ut som en spesialvogn for handikappede barn.

bytt den hvis dere har kjøpt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja klart siden DU sier det.

Skrevet

Og spesielt siden alle trehjulinger er like...

Skrevet

ikke alle kjøper vogn til 450 kr på europris vuttu!!

legg i noen kroner ekstra og skaff ei skikkelig vogn til barna..

trehjulinger er kjepefine vogner,, så er det sagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

dytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

enig med HI, jeg synes også at de bikker lett,nei her satser jeg på 4 hjuling! gode solide simo kombi, jada jeg vet de er tunge.....

Skrevet

synes faktisk 3.hjulingene er stygge å se på, vet ikke helt hvorfor. Kan jo være fordi det er uvant, men trur jeg dropper å kjøpe en slik ja

Skrevet

var nettopp på tur med dattera mi på tre, hun datt faktisk ut av vogna for den bekket, så de er faktisk ikke så solide..

også var jeg og kjøpte ny vogn til den nye babyen som kommer i august å da sa hun damen i butikken at jeg absolutt ikke måtte vurdere 3 juling for de bekker så lett..

De er ikke solide sa hun, å det har jo blitt testet som ikke solide på tv2 hjelper deg:)

holder meg til 4 julig jeg;)

Skrevet

Jeg fikk samme beskjed da jeg skulle kjøpe vogn til nummer to. Hun i butikken fikk min førstefødte til å klatre opp på vognen for å "kikke på babyen" og jaggu meg: vognen tippet!

Har også kjørt venninners trehjulinger en del, og må holde dem igjen for at de ikke skal tippe når jeg går opp og ned fortauskanter o.l.

Skal ha en god og stødig vogn med 4 hjul til nummer tre også! Og de er ikke så mye tyngre å kjøre enn de med tre hjul. Du sparer masse krefter på at vognen ikke holder på å velte støtt og stadig! Så det så! :-)

Forresten festlig at nesten alle er anonyme her på Kranglesiden...

Skrevet

Må bare få sagt: Er fornøyd med min jogger- trehjuling, fordi den er lett og har store hjul. Begynte å bruke den fra gutten min var 12 mnd. Har aldri hatt ulykker med den!!

Tror ikke alle trehjulsvogner er så ille da!!!

Skrevet

heller aldri hatt problemer med min..derimot,en vogn kan bikke uansett 3 eller 4 hjul..prøv å få en rebellsk toåring til å sove i ei simo om den ikke vil,og jeg skal hilse å si den kan tippe den og!

Skrevet

KJØP NORSK! er vel bedreslagord om en vil promotere simo.

Er ikke alle som vil ha en vogn på 15 kg som en må ha stasjonsvogn for å få med seg i bilen.

Har hatt 2 3 hjulinger selv, og ingen har velta.

Skrevet

Er enig! De er stygge og tar sinnsykt stor plass på buss/bane.

Skrevet

Kjøp norsk??

Da må du sjekke informasjonen din anonym. Simo er faktisk SVENSK!!!

Skrevet

Noen som har prøvd å trille i snø med trehjuling? Det har jeg og det var et helvete....umulig å styre med ett hjul bak!!

Hilsen fornøyd emmaljunga egde m 4 jul eier :o)

Skrevet

Hehe Simo er faktisk norsk, brio er svensk!

Jeg er ikke den anonyme over.

Skrevet

Hvis den er stygg - hvorfor kjøpte du den?

Skrevet

tror no ikke de hadde solgt trehjulinger hvist de var så farlig!!

jeg har kjøpt trehjulig og jeg synns den er veldig fin..¨

men alle har hver sin mening HELDIGVIS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...