Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!

Vet dere at det finnes trusebleier som first price produserer?? Har tidligere etterlyst dette, og de virker også ganske så bra!! Har bare hatt de i 2 dager, men helt greie, og jentungen får ikke utslett heller(det får hun av pampers)

Billige er de jo også!! Rett over 50 kr for 40 bleier!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder oss til pampers vi :-)

Er litt skeptisk til "billig" merker når det gjelder bleier og våtservietter, dont ask me why for det vet jeg ikke.

Og er ikke så dyrt for pampers heller igrun 80 kr for ei eske med 2 pakker i på rema.

Skrevet

Jepp, vet om de.

Men min sønn kan ikke bruke det. Han får utslett av pampers, men av de first price bleiene fikk han utslett som utviklet seg til sopp. Holdt på i 3uker. Kostbart ble det også, me salver til 70-80kr dagen.

Så fikk jeg en salve som kostet 90kr og den varte i 2dager, også måtte jeg kjøpe en ny en. Det var en sånn soppsalve.

Syns det var litt dumt for så mye bleier det går me på dagen her i huset (ca 7-8), hadde bleiekostnadene blitt rimeligere.. Menmen.. =)

Sånn er det bare!:P

Skrevet

Jeg har brukt de og er veldig fornøyd, vet om flere som er det også.

Skrevet

Så leit at han reagerte sånn!! Er selv veldig nøye med å se etter utslett, da hun har hatt tidligere. Så jeg har Libero-bleier liggende i tilfelle. Får håpe det går greit, har 2 bleiebarn, så det blir nok en del billigere håper jeg!!

Skrevet

Er litt spent på de!Har akkurat vært på butikken å kjøpt de!De var tomme for Libero så da får vi se hvordan disse funker!!Det er ikke lotion i de nei?

Skrevet

Har du to, så blir det nok rimeligere vil jeg tro!! :)

Krysser fingrene for at stumpen hennes klarer seg! =)

Skrevet

vet ikke helt. Trodde jeg brukte de før, altså de som er vanlige bleier, og at hun ble rød av de, men nå har jeg ikke sett noen antydning, så da håper jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...