Gå til innhold

Hjelp...Jeg lekker....(FLAU)


Linn,Skrållan&LilleSøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nesten sjokk i stad..

Skulle hoppe tau i stad,og jeg klarte rett og slett ikke holde meg.

Snuppa blir 2år om 14 dager,og jeg trodde virkelig at jeg ikke hadde noe prob med å knipe igjen nå.Ikke merket noe til det før.Men jammen klarte jeg det ikke.Hoppe tau=Lekk:(

 

Andre som brått har merket slikt..

 

Uff,egentlig flau,men tipper vi kanskje er flere??

 

Knipe,knipe,knipe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til klubben, sier jeg bare. Tror vi er relativt mange ;o)

Skrevet

Men har ikke noe prob med og knipe av strålen osv.

Men jammen klate jeg ikke holde meg når jeg hoppa...hehehehehe..

Åssen blir det etter nr to kommer da..*grøss*

Skrevet

Uff, ja..... Jeg merker at jeg ikke er helt tett hvis jeg hoster eller nyser (ikke hver gang da, men...). Ikke morsomt. Og jeg har vært flink til å knipe!! Men synes jeg har fått lite bonus for det. Har født to stykker med 22 mnd mellom. Sistemann er 13 mnd.

 

Men det er sikkert bare å knipe videre, så blir det forhåpentligvis ikke verre i hvert fall...

Skrevet

Hadde bekkenproblemmer med mr to og merket det veldig godt da jeg hoppet på trampolinen noen uker etter fødsel, prøver å huske å knipe litt hver dag slik at dette ikke skal bli et stort pinlig problem.

Er allerede i bedre form og lillemann er tre måneder så det er håp..

 

Skrevet

Har ikke merket det ennå, men..

Minste snuppa er bare 4 uker da og jeg merker jeg sliper med knipeøvelsene.. er tungt liksom.. kjenner at det ikke funker helt slik som før og er livredd for at det skal bli så ille.. Prøver å knipe, men får liksom ikke til..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...