LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Er ferien på død og liv til for at jeg som mor skal være med barnet mitt 24/7, selv om barnet kanskje hadde hatt det mer gøy i bamseklubb? Jeg har bestandig tenkt at om vi skal til syden skal vi være sammen. Men så ser jeg at de stedene jeg vil dra blir rett og slett kjedelige for ungen: langt fra allfarvei, ett enkelt basseng, ingen parker, zoo eller lekeland i nærheten. Krysser jeg noen stygge grenser om jeg bestiller en pakketur der bamseklubb er tilgjengelig? Så får det være at jeg kanskje må kjede meg litt om dagene, meg eller han liksom?
Learning to fly Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 En uke med bading er slett ikke kjedelig for barn!! Bamseklubb er bra for utadvendte barn. Og viss de vil det selv. Ellers blir det bare "traumatisk" for de, tenker jeg. Vi pleier å kose oss på stranden alle i lag. Der er det koselig. Trenger ikke dra på lekeland osv. Men en uke er nok da, med to uker, så må man gjøre litt andre ting, for da begynner ungene å bli lei bading hver dag
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Vi var i syden da jeg var 6-7 år og der var det bamseklubb. Husker at jeg syntes det var kjempekult og i følge mamma ville jeg bare være der hele tiden og ble sint når jeg ikke fikk lov. He, he...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Litt timeout er sunt både for mamma og barn. Også varer det jo bare en time hver dag. Morsomt for barna )
It's all about me Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg elsket å være på bamseklubber da jeg var liten. Er jo ikke hel dagen jeg var der, så fikk nok tid med familien utenom.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Takker for svar! Har selv aldri vært i syden, så greit med innspill. Trodde foresten bamseklubb var hele dagen, omtrent som barnehage. Men om det er en time for dag er det nok en selvfølge at han må få den muligheten. Han er sykt utadvendt, og blir lei av en halv dag på stranda hjemme, så tror nok han har best av litt adspredelse. Men skal se etter steder med museumer og slikt da, så kan vi oppleve litt sammen også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå