Gå til innhold

Hva er det med enkelte kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere ganger opplevd at venninner som har fått seg kjæreste blir helt fjern.

Her har jeg stilt opp som sjelesørger for forsmådde, sønderknuste venninner til alle døgnets tider. Telefon og msn har vært rødglødende til tider. Og jeg har lyttet, trøstet og oppmuntret.

Helt til de treffer en fyr. Da er det slutt. Stille og nesten ensomt.

Når jeg da ringer for å bare høre hvordan det går, så blir jeg avvist med et kort: "jeg har besøk" eller "jeg er på vei til kjærstn"....

Blir så lei meg. Jeg har kjæreste jeg også, men har alltid tid til en prat med venninnene mine.

Det må jo være meg det er noe galt med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassiker.

Skrevet

Jeg tror det er helt vanlig (og egentlig naturlig) at det blir sånn, jeg har aldri giddet å bry meg om det egentlig. Det er nok ikke deg det er noe galt med, det blir bare sånn!

Skrevet

Er vel det. Jeg har prøvd å være like avvisende når de ringer og tuter om at han har dumpet henne, men jeg får det ikke til. Men neste gang, da skal helvete fryse til is før jeg i det hele tatt tar telefonen!

Skrevet

Men hvorfor blir ikke JEG sånn?!?!

Skrevet

Det er ikke godt å si, men det høres jo ut som du er veldig bevisst på å ikke bli sånn. At du gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg, liksom. Det er selvfølgelig måten å tenke på, men siden verken jeg eller mine venninner synes det er så farlig om vi blir litt fraværende i starten på et nytt forhold, så blir jeg nok litt sånn som du beskriver venninnene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...