Gå til innhold

Hvor finner jeg madrass til sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker heller! Kjøpte ny madrass til sprinkelsenga, men den var for stor. Jeg ante ikke at noen har funnet det for godt å endre standardsørrelsen på disse sengene.

Han jeg snakket med sa at dette ble gjort i mai, og at de ikke hadde lov å selge de gamle lenger SELV OM DE HADDE NOEN IGJEN! Herregud, det er det mest idiotiske..

Hvor i alle dager får jeg kjøpt madrass til min, tydeligvis, utdaterte seng? Er jo ikke spesielt lysten på brukt akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker den senga som jeg hadde da jeg var liten. Tror den er 60X110 eller 120. Jeg kjøpte ny wonderland, jensen eller noe slikt på Skeidar.

Skrevet

IKKE kjøp brukt. Det anbefales å kjøpe ny madrass for hvert barn. Til nød kan søsken arve, men helst ikke.

Vi kjøpte seng og madrass på Ikea i 2005, men mulig de også har forandret størrelsen da?? Og de har vel ikke den norske standardstørrelsen heller. Hmmm. Ev. Jysk eller noe sånt da???

Skrevet

Kommer jo an på målene du trenger, men Ikea har jo 55 x 110 eller 115 som standard, mens de norske er 120 x 60

Skrevet

Kankjse senga di er fra Sverige eller Ikea?

Skrevet

på www.ullkorga.no kan du få spesialsydd madrasser..

Skrevet

Fru Lyng kjøpte jeg springfjær madrass til vår arveseng som er mindre enn den vanlige størrelsen. Meget fornøyd.

Skrevet

vet du hvor senga di er fra da?

Skrevet

Den er laget av sjømennene som jobbet for oldefaren til tulla =0) Matrealet skulle egentnlig brukes til en båt, men svigerfar var på besøk på båten som baby da valgte de lage seng til han =0)

Skrevet

Vi har en seng med litt mindre mål enn andre senger..

Kjøpte første madrassen i sverige og andre på babyshop.

Den på babyshop var for stor så vi dro tilbake og byttet og de hadde en mindre også så det gikk fint.

Skrevet

Senga er fra jeg var litta, men det er den størrelsen som var vanlig helt frem til mai i år.

Kjøpte madrass på IKEA ifjor, men katta har tissa den ut så måtte ha ny. Og nå er det tydeligvis ikke å få tak i. Er IKEA jeg var på nå også.

Har sjekka på Jysk, kid, Skeidar osv. Er jo helt utrolig at alle har byttet helt ut i løpet av de to mnd som har gitt siden dette standardskifte..

Spesiallaget må da vel være dyrt?

Er det noen som har fått med seg dette forresten? Kan ikke huske å ha hørt om det i det hele tatt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...