Gå til innhold

Svogeren min er med i KKK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare møtt han en eneste gang, i et aldri så lite familieselskap, og fikk sagt iallefall en gang i samtalens løp at det er hvordan innsiden er på et menneske som teller, ikke fargen på huden,eller utseende forøvrig.

Jeg er ikke rasist. Jeg ser på helheten til et menneske, og ikke utifra hvilket samfunn eller kultur de ble født i.

Føler meg slett ikke tøff nok til det, men har veldig lyst til å si fra neste gang (om vi treffes igjen,da) at KKK er den største møkkaorganisasjonen jeg noen gang har hørt om.

Og fulle av feigoster.

De er nemlig aldri alene,men minst 2 sammen,når de utfører sine "tricks".

Han liker meg. Han synes jeg er full av guts. Men tør jeg si fra hva jeg virkelig mener om denne organisasjonen?

Gi meg gjerne noen saftige ting å si,uten at jeg risikerer å få et brent kors utenfor huset mitt....av lakenmannfolkene i sør...

Hilsen Northernlights

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du si det, bør du argumentere godt for det. Du må regne med at han har satt seg inn i sakene sine, og det bør du også gjøre på forhånd.

Alt kan sies, bare det sies rett.

Skrevet

Herregud, for en familie du har..så mye snålt.

Skrevet

I think your organisation is full of "feigiser".

Skrevet

Jeg hadde nok bare oversett han helt eller unngaatt og mött han. Tviler paa at andre meninger teller saa mye for de. Hadde fölt det var tryggest, for aa väre ärlig.

Skrevet

Sikkert noe snålt i din familie også.

Mye rart i de beste familier ;-)

Skrevet

Gamlekatten min var med i KKK, altså, Ku Klux Katt. Hun hatet svarte katter og dengte dem lengte og vel. Alle andre farger gikk greit, hun likte bare ikke svartinger. Gråinger. rødinger og hvite gikk helt fint, men altså ikke svarte.

Jeg elsket henne så klart, trass i at hun var rasist. Hun var jo elskelig selv om hun var rasist.

Dessuen var hun ikke feig, hun klarte fint å denge en haug med svartinger alene.

Skrevet

Det var en merkelig katt. Hørtes litt psykisk utviklingshemmet ut.

Skrevet

Han kan ha blitt jula opp av ei svart katt i sin tidlige barndom ;-)

Skrevet

Jeg synes du høres litt psykisk utviklingshemmet ut siden du i det hele tatt kan si noe så frekt om min elskede lille snuskepus (fred over hennes minne).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...