Gå til innhold

Er det ikke litt pussig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Første feriedagen!!!

Det regner kattunger ute, mannen er på jobb, eldstejenta tok gnålet og dørslamringen med seg og reiste på korpsleir. Bare vesla og jeg igjen hjemme. Oh, salige stillhet...

Planen for å feire et vel overstått skoleår var:

Kjøpte rådyrt fotbad med massasje, ei flaske rødvin og full pakke. Vesla var i seng klokka 8. Rydda, tente lys, fikk pizzan i ovnen og spretta vinen. Gylne tider begynte på tv og ei god bok lå å venta.

Her sitter jeg nå.

Full pakke ble fortært med ei smørblid lita på fanget, gylne tider fikk jeg med meg stykkevis og delt fordi parabolen ikke tålte regnet. Jeg har akkurat tatt første slurken med vin. Og fotbadet.....tja, det er vel en kveld i morra også...

Skål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en fantastisk flott fredagskveld! :)

Skrevet

He, he. Som du sikkert har erfart, så kan man aldri planlegge en kveld med småbarn i huset. Det sørger de for..... :)

Men så fali' er det vel ikke :) Kos deg!!!

Skrevet

Takk. Koser meg jeg. Kanskje jeg skulle lure fotbadet ut hit nå. hehe. Den kjerringa, da - chatter på nettet, pimper rødvin og beina i fotbad! Slenger i noen hårruller for å gjøre elendigheta komplett! hehe

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...