vipsen*en av hver* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Heisann.. håper noen vil svare meg.. I sist mnd skulle jeg prøve å finne ut når jeg hadde El- testet meg hver dag i 7 dager men begynte nok for seint for den blei aldri positiv.. Så kom tanta.. Denne mnd skulle jeg igjen teste meg.. Og gikk 6 dager uten positiv.. men vi styrte på i sengen for det.. Den sist dagen med test blei den positiv og vi hadde sex 3 ganger de følgende 48 timene.. Så jeg håper spiren sitter.. Jeg ser en del har kuttet ut å drikke kaffe.. Jeg klarer ikke det, men begrenser meg til 1-3 små kopper per dag, nesten.. tror dere dette har noe å si for om jeg blir gravid... Hva tror dere??? ver så snill å svar... Ps. IKM om ca 8 dager men har lyst å teste neste lørdag om ikke tante er kommet.. har nemlig 2 tester liggende...
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 hei du! Det er vel fullt mulig du har blitt gravid da,hvis dere hadde sex 3 ganger etter du fikk pos el tes?=) så moro,håpe du er gravid da! Ang kaffi..jeg har også hørt man helst skal styre unna det,jeg fikk ikke til å slutte med det,men ble jo gravid..til slutt...kan jo være lurt å ihvertfall trappe ned om man klarer,hvis det skulle være noe i det. Lykke til uansett!! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå