snuppi min Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jupp, men 100% sikker på at det var playback. Helt likt som i "gamle dager"
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Ja kanskje det? Tenkte ikke på det jeg- ble helt oppslukt av gamle minner:)
Katja Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Hvor da? Ser det ikke jeg, men kjenner de gutta der godt, artige skruer hele gjengen
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 nrk1, det er en utekonsert mer vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå