Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har hormonspiral men klarer likevel ikke å stole på at det holder. Noen andre som har problemer med å stole på prevansjonen...?
susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Da jeg gikk på p-piller før jeg prøvde å få barn, kunne jeg stå opp om natten for å sjekke at jeg virkelig hadde tatt kveldens pille. I tillegg tok jeg gjerne en ekstra pille hvis jeg kastet opp rett etter at jeg tok pillen osv. Jeg hadde skikkelig noia mot å bli gravid fordi det hadde vært virkelig krise. Dessuten trodde jeg det var veldig lett å bli gravid osv. Men så ble jeg prøver, og prøvde i lengre tid å bli gravid med både nr 1 og 2, og da skjønte jeg at det er mye som må klaffe for å få to streker, for å si det sånn. Nå har jeg kobberspiral, et svært begrenset sex-liv, og en syklus på frifot. Jeg regner det derfor som helt usannsynlig at jeg skulle bli gravid igjen.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja det gjør jeg, men det er fordi her går det i både p-piller og kondom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå