snuppi min Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Så bra at han vant Idol og fikk vist hvilket talent han har!!! Gleder meg til CD'en kommer i oktober )
snuppi min Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 åh ja, det er en av mine ultimate favoritter!!
chrisallic Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Kurt nilsen er en fantastisk sangstjerne,alt han har vunnet og oppnådd etter idol er velfortjent.Ganske rart at han nesten ikke holdt på å gå videre etter første opptak i idol. At han vant world idol digget jeg,men synest den tosken av en amerikansk dommer med utalelsen ``hobbit``kunne dra et visst sted.Unødvendig kommentar!kansje sjalu for at kurten var bedre enn hun amerikanske berta?Han viste hva han kunne og vant med glans. Kurt nilsen sin musikk kan ikke måles,ingen over og ingen på siden!
Hidjey Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 jeg tok nettopp en test, og jeg burde gifte meg med han fikk jeg til resultat.. Nja, hadde ikke hatt noe imot å hatt en syngende rørlegger i hus
*Maggi* Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Her må jeg bare signere! Jeg får tårer i øynene når jeg hører stemmen hans, den er bare fantastisk!! Har et litt "trøbblete" svangerskap bak meg som endte med keisersnitt i uke 31 + 4. De siste 3 - 4 ukene var jeg daglig på sykehuset for CTG-måling og UL to ganger i uka. Bilturen tar ca. 20 minutter en vei, og hver dag hørte jeg på Hallelujah-CD'en i bilen. Det var ikke få tårer som ble felt til og fra disse kontrollene, spesielt der hvor Kurt kommer innpå. Never Easy, Kiss from a rose, Hallelujah - var en stund i tvil om jeg noen gang ville kunne høre på Never Easy igjen uten å begynne å grine.... (har prøvd, og det gikk såvidt, men jeg måtte virkelig ta meg sammen). Vet ikke om jeg synes den siste singelen er så bra da, men gleder meg uansett til CD'n kommer. Han måtte da bli stor i utlandet om han hadde ønsket det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå