Gå til innhold

Noen som har vært i Sharm-el-Sheik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å reise dit i desember. Guttungen kommer da til å være ca halvannet år. Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyttelitt...

Skrevet

ja jeg har vært der... var jo fint, men følte det var veldig "skittent" der... så jeg ville ikke reist der med små barn.

Skrevet

Ja, jeg har värt der. Jeg hadde aldri dratt dit med et barn, uansett alder. Jeg kan ikke tenke meg aa anbefale noen aa reise dit heller. Jeg ble skikkelig syk, selv om vi var forsiktig. Og det folkeslaget - ja, de kan bare fortsette aa väre langt unna meg.

Skrevet

Hmm.. Ok. Da blir det nok ikke dit, gitt. Takk :)

Skrevet

Sier som de over, ville ikke dratt dit med barn. Skittent er det vel ikke i sentrum, men hvis du kommer inn i gamlebyen er det veldig skittent.

En annen ting som ikke er bra er at egypterne er veldig masete og pågående. Slitsomt handelsfolk kan jeg kalle det.

I Sharm El sheik er det hotellene som eier stranden. Så ikke sikkert at det hotellet som du er på har en fin del av stranda.

En ting til er at Sharm El Sheik ligger veldig nære midtøsten og det er endel uro i det området. De kaller Sharm el sheik det mest fredlige stedet i dette området - men to uker etter at vi kom hjem sprengte de 5 hoteller - bl.a det vi bodde på!

Skrevet

Vil anbefale Tyrkia og Alanya for deg. Tyrkere er også litt pågående, og skal lokke deg inn i butikkene sine eller restaurantene. Men man lærer hvordan man skal takle dem etterhvert- gjelder å ikke si at man er fra Norge = penger :o) Bare å si at man er fra Polen, da gir de seg...

Ellers så er det veldig fint der, to fantastiske strender. En langgrunn som er barnevennlig, og en som heter Cleopatra stranda, som er en drøm!

Har blitt litt dyrere der etter at de fikk euro har jeg hørt. Men å spise ute osv. er ganske billig. Dersom dere er interessert i det så er det en borg rundt hele byen som er ganske spennende å dra å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...