Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Aprilbaby skriver at hun har sett på profilen min.... men den sletta jeg for ei stund siden!! på "min side" står det at jeg ikke har profil.. kan dere se den?? (ikke det at det gjør noe om jeg har profil altså..men er jo litt rart hvis den er der når jeg faktisk har sletta den:o)
jordbær mathilda Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Kan se den, og får en nydelig sønn dere har;))
snurkle Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ja, den er der. For en nydelig gutt du har, det bilde med brillene var skjønt :-)
haater husarbeid Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Ser den ja og synes bildet var herlig!!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 ER DET SANT?? kan dere virkelig se den??? Når jeg klikker på nicket mitt så står det "brukeren har ingen pofil" ikke rart at mange brenner seg her når de legger ut problemer under skjult nick, og tror at de har klart å slette profilen sin! dette er jo litt skummelt jo! (Er jo egentlig glad profilen min enda er der..angra litt på at jeg sletta den:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå