Gå til innhold

Hva slags prevensjon bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, kjeder meg litt, og er litt gøy å høre...

Jeg går på p-piller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svingen:):):):)

Skrevet

at dere tør å stole på den...:-/

Skrevet

Av mangel på bedre løsninger!

Skrevet

Har aldri brukt prevensjon i hele mitt liv, men den jeg har vært sammen med har ev. brukt kondom innimellom, men som oftes var det "hoppe av i svingen". Jeg og min nåværende sambo (på 11. året), har aldri brukt noe. Vi har kun blitt gravide en gang, og det var planlagt. Så jeg er nok ikke veldig fruktbar :)

Skrevet

Satte inn hormon spiral etter snuppa var født,men den funka dårlig på meg.Så nå er det den gamle gode p-pillen;)Funker best på meg;)

Skrevet

Kobberspiral. Sånn passe fornøyd. Godt å slippe hormoner, men jeg plages veldig av murringer i både mage og rygg. Visse dager er det så slitsomt at jeg egentlig bare sitter og vurderer å ringe legen for å få nappet ut herket. Men siden jeg synes kniven er for dramatisk på nåværende tidspunkt, har jeg ikke noe annet valg en å beholde den. Det hadde vært superkrise om jeg mot alle odds skulle blitt gravid igjen.

Skrevet

concludag. Fikk de når jeg ammet og gidder ikke å bytte.

Skrevet

P-piller, er kjempefornøyd!

Skrevet

Hormonspiral og sølibat.

Så da er jeg sånn ca 199.9 % beskyttet.

Skrevet

Jeg bruker p-piller og han bruker kondom så blir vi gravide nå da gir jeg opp! Jeg blir gravid bare han ser på meg. :)

Skrevet

p-stav.. endelig kunne eg ha noe som ikke ga meg kronisk hodepine...

Skrevet

Jeg har fått satt inn p-stav. Den ble satt inn den første juni så jeg har fortsatt blåmerke, men så langt er jeg fornøyd...

Skrevet

Hadde hormonspiral.. fikk blødningsforstyrrelser...

Fikk cercette... fikk bldøningsforstyrrelser...

nå.... kondom.....

Vet ikke hva jeg ender opp med......

Skrevet

Prøvde svingen men da valgte enda en tulle å feste seg i magen =0) må finne noe mer effektivt om noen måneder når hun er ute =0)

Skrevet

Hormonspiral...

Skrevet

ingenting, er gravid...

men hadde hormonspiral og var veldig fornøyd, tok ut for å bli gravid, og det er jeg!

Skrevet

Kondom :0) Blir så vanvittig sur og deprimert av p-piller så jeg kuttet det ut. Min gutt nr 1 ble til med kondom. ( litt uheldig da, den sparkk) Håper det ikke skjer flere ganger, Får nå har jeg tre barn og ser meg fornøgd med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...