Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hva dere tjener og hvor mye dere har på sparekonto osv, for så å sammenligne? Jeg har lært at det er dårlig folkeskikk.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Nei, erru gæærn. Men litt annerledes her inne da. Her snakker man om mye som man ikke snakker om irl
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Kan godt diskutere det med vennene mine, men ikke med hvem som helst, nei.
Libido- Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Bare millionær pengene ;-) Nei ikke så dramatisk mye som på dib. Men spørr hva folk får igjen på skatten =)
SpiseLise Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Nei, i grunnen ikke. I såfall bare når det er noe negativt, feks "å, den nye vaskemaskinen var dyr. Kjipt med sånne uforutsette utgifter". Snakker aldri om hvor mye jeg tjener, hvor mye jeg har spart eller hvor mye jeg sitter igjen med etter hussalg feks. Det vet faktisk ikke min beste venninne engang, for det er rett og slett ikke sånt man snakker om. Synes jeg da.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Det stopper der også for meg. Utenom hvis jeg søker økonomisk råd av noen. Da må de nesten få vite sånn :-) Ellers møter jeg mange nå om dagen som spør meg rett ut hva jeg fikk igjen på skatten, og det syns jeg er umåtelig frekt. Jeg er heller ikke interessert i å høre om hva andre fikk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 penger er noe jeg snakker for mye om. for det har jeg forlite av. så det opptar meg.
Sjefsmegga Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Nei...jeg driter en lang kabel i hva venner og familie har...og de har ingenting med hva vi har på kontoen heller. Vi har så vi greier oss...og det er nok info Har ei venninne som er FRYKTELIG opptatt av det der...alltid mas om hva jeg har på kontoen..og hun er altid irritert når jeg svarer med: Jeg har til salt i grøten ;-DDDDD
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Det med skatten er jeg overhodet ikke enig i. Det kan jeg godt si til hvem som helst. Har jo ingenting med hva du tjener å gjøre. Skjønner ikke hva som er frekt med det?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Pleier selvfølgelig å fortelle alle og alt hva jeg har på konto og hva jeg tjener. Hei jeg er Anonym. Jeg tjener 1 million i året, og har foreløpig bare 1,3 mill på kontoen.
haater husarbeid Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kan ikke påstå å ha så masse å skryte av innpå den kontoen min og kan heller ikke forstå at det interesserer andre. Men jeg er høflig og svarer når noen spør
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2007 Det er bare ikke noe andre folk har noe med. Vil jeg fortelle det, så gjør jeg det helt av meg selv, men om jeg er godt oppdratt, lar jeg være :-) Det faller litt inn under kategorien av spørsmål som: Hva er det du skal hos legen i dag, da? See?
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Overhodet ikke. Skal du til legen kan det hende det er fordi du har kreft eller kjønnsykdom. Det verste som kan skje med skatten er at du får restskatt. Not quite the same, is it? P.S. Jeg tror nok jeg er ganske godt oppdratt...
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. juni 2007 Jeg sa ikke at spørsmålet gikk ut på det samme. Jeg sa at de ligger i samme kategorien; ting folk ikke har noe med.
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Tja, det er jo bare å si at man ikke har lyst til å svare. Det må da være greit. Har inntrykk av at dette er temmelig vanlig å snakke om. Har ikke vært borti noen som rykker til av et sånt spørsmål. Nå skal det sies at jeg ikke går rundt og spør gud og hvermann. Interesserer meg ikke så mye, egentlig.
Cat.68 Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Jeg snakker veldig sjeldent om penger til andre. Det synes jeg er en privatsak og jeg spør heller aldrig andre hva de tjener.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kjenner folk, oppdratt av noen drittsekker av psykopater, som er villig til å si det samme. Det forteller ingenting.
Dr. Fritz Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 Snakker lite om penger. Kan ikke penger. Gidder ikke bry meg. Har økonomisk verge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå