Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Ja tenkt... jeg fikk meg til å gjøre det, ihvertfall endel. Her er lista og der det er stjerne er det pakket og klart: *Ammetopp *Ammebh *ammeinnlegg *Kosebukse og hettegenser *Undertøy *Sokker *Klinex lommetørkler kamera/batteri MYK dorull *Bind *Toalettsaker Helsekort *Slippers *Morgenkåpe 1 skift til gubben klær til babyen Energidrikk Sjokolade *Hårstrikker Barnesetet Mat *Håndkle *Pysj Mobil m/lader Mp3 spiller Notatblokk og penn Lesestoff *Lepomade *Håndkrem Vannflaske Synes jeg har vært flink nå!!!
Aylinah Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Flink jente hehe sånn,da var den lista kopiert flire
oktoberjentene;) Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Bare et spørsmål må man ha med eget håndkle??? kopierer lista di jeg også.. hihi..
fox`y Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 hehe ja er greit å pakke den ja... har pakket litt jeg men mye står igjen ennå..men har nokk av tid da er jo 18 dager til termin å jeg går sikkert over slik jeg gjorde me 1 mann..men håper han kommer i løpet av kort tid nå)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Nei man trenger ikke eget håndkle.. men håndklærne på sykehuset er ofte små og helt utvaskede. Idag kjøpte jeg 2 nye badelaken, store som hus. har vaska de og putta de i bagen.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Tannbørst-/krem,shampoo,hårbørste,ammeinnlegg/bh,brystvortekrem,og føner (til underlivet etetr fødsel-ble anbefalt det) DENNE NOTERTE JEG MEG SPESIELT FØNER....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2007 jeg hadde egentlig føner på lista mi,men jeg har ingen og gidder ikke kjøpe noen bare for dette.. bruker aldri føner ellers og jeg klarte fint å tørke meg i underlivet uten føner sist så det går nok fint nå også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå