Gå til innhold

9050 gram...ektra lettmelk riktig melk å begynne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du? Skjønte ikke helt hva du mente med 9050 gram...

Skrevet

vekten på jenta mi =) hun er ett nå snart og lurer på hvilken melk hun skal ha...h-melk..vanlig eller ekstra lett :) er så mange som sier at barn skal ha h melk om de veier for lite etc...

Skrevet

Hehe...barn skal da ha H-melk uavhengig av hva de veier. Små barn akal ikke ha lettprodukter. Når det er sagt er jo heller ikke 9 kg mye for en ettåring om du hadde tenkt til å slanke jenta da....

Skrevet

åja he he, snakk om å bruke hue...

Jeg har brukt lettmelk til min. Mamma sier at de ska ha hmelk, men er ikke det gammeldags? Dessuten har jeg også hørt at melk ikke er et must. =)

Skrevet

Små barn skal ikke ha lettprodukter med KUNSTIG SØTINGSMIDDEL. Produkter der fettet er litt redusert er bare bra. Fettet i h-melka er ikke så bra å ha i seg, derfor blir det sagt at det kun er de barna som har stort behov for ekstra kalorier som skal ha denne. Dessuten er den veldig mettende, og fortrenger slik annen mat. Velg lettmelk er mitt råd. Ikke ta ekstra lett - den inneholder D-vitamin, og det gir du sikkert jenta fra før av (skal ikke ha for mye av det heller). Dessuten er jo yoghurt godt, da:)

Skrevet

Unødvendig mye fett i H-melk så barn skal ha lett melk evnt skummet hvis foreldrene føler for det:)

Skrevet

Skal ha H-melk.. Aldri hørt, vi fikk beskjed på helsestasjonen om at vi skulle bruke lett melk.

Skrevet

Må bare kommentere at det faktisk ikke er såå lenge siden helsestasjonen anbefalte h-melk... H-melk var iallefall regelen for 7 år siden. Glad verden går fremover, sier jeg. Kumelk er for kyr, så melka er ikke mest sunn for oss slik den er når den kommer rett fra kua. Alt for mye fett!

Skrevet

hELSESTASJONEN ANNBEFALTE MEG OG BRUKE DEN MELKEN VI DRAKK.......litt kluss med knappen her!!!

Vi bruker skummet melk. Hun sa at barna får i seg det fettet de trenger i maten. Snuppa her veide bare 8500 da hun var året!!

Skrevet

Fikk beskjed på helsestasjonen å gi henne det vi vanligvis drakk, men helst ikke H-melk,nå er hverken jeg eller sambo store melkedrikkere. Men hun har hele tiden fått lett-melk eller ekstra lett-melk (gir ikke Dvitamin utenom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...