Gå til innhold

12 uker og 8180g ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en stor gutt jeg har ja:) 65 cm er han blitt også. var på barsel grippe i går. Robin var ganske mye større enn de andre. Lurer på hvorfor barn utvikler seg så forskjellig egentlig...hm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI!!! Da har du en ordentlig go klump :)

Min lille flis er nå straks 10 mnd og er 8200 g hehe. Men 74 cm da.

Bare vent til han begynner å krabbe og gå du, da skal du se at det jevner seg ut.

Skrevet

oioi!!!!...jenta mi er 8mnd og 7210 kg og 67 cm lang:-) hehe...

meeen regner med din var stor ved fødsel og??

mi var 3410g og 48cm:-))

Skrevet

ja jeg regner jo med at det jevner seg ut..får jo ikke håpe for hans skyld at han fortsetter å vokse i dette tempoet..han spsiser ikke noe mer enn andre, tror jeg..har kanskje bare næringsrik melk..?

Skrevet

Grunnen til at jenta mi er så liten (hun ser jo passelig ut da), men hu krabber og er veldig aktiv.

Jeg tror din vil også jevne seg ut masse....:-)

Skrevet

Fløte du har i puppene da tror jeg;) Gutten min var 8,5 kg og 70 cm på 4 måneders kontrollen.

Skrevet

Robin var 4050g og 53 cm ved fødsel. ikke SÅ stor da, men..Ja , det må mist være fløte. Han gikk opp til fødselsvekten sin på sykehuset før vi reiste hjem. Det var visst ikke så vanlig:)

Skrevet

Gutten vår var 5 kg og 55 cm ved fødsel, han rakk også opp til vekta si før vi reiste hjem fra sykehuset (3 dager).=) Men de er jo så skjønne da med valker og slikt=)

Skrevet

tror jeg telte 5 valker på hvert lår her en dag..hehe.er jo søtt. eneste ulempe er at han får fort sår mellom valkene...jeg er vel ikke flink nok til å tørke mellom etter bad...:(

Skrevet

Jeg er misunnelig på dere som har babyer med "valker" jeg. Tulla mi er 9 uker og 3500gram. Vi jobber veldig for å få henn til å legge på seg mer, men vekta går sakte oppover.

Skrevet

Det er vel med babyer som med oss voksne..noen legger lett på seg og andre ikke:) men det er jo bra at vekta kryper oppover.. Før du aner ordet av det har hun nok vokst fra både den ene og andre størrelsen:) *utogkjøpenytttøy* .=)

klem

Skrevet

Ja det er ikke alltid like lett å få de tørr nei. Jeg holder valken "åpen" jeg og blåser på til det er tørt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...