Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Det gjør altså vi... Er den like trygg som lekegrind...? Vil liksom ikke bruke mange peng på en lekegrind. Hvor lenge bruker et barn en lekegrind foresten?
¤ my precious ¤ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jepp - jeg bruker reisesengen som lekegrind. Syns det fungerer bra :-) Trollungen min er bare 10 uker enda, så han får jo ikke gjort så mye ugang enda :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Vi gjør det, men så har vi heller buret inne kjøkkenet (digert kjøkken da) og trygget det, så det er veldig sjeldent han er i den lekegrinda.
candyland Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 vi slutta å bruke den etter 6-7 mnd... har den fortsatt tilgjegelig, men har liksom aldri bruk for den lenger, men var kjekk å ha i vinter, når jeg måtte springe ut å hente ved og sånne ting. venninna mi brukte reisesenga som grind, men kun i korte perioder av gangen da, og det funka bra, men den er litt trangere enn en vanlig grind da, så kan vel ikke bruke den like mange mnd som en leikegrind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå