Gullgutter bli storebrødre Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 har vært å handlet en vogn i dag, kjøpte med mykbag...men egentlig har jeg alltid sett for meg at det skal være hardbag.. Noen for vet noen fordeler med bagene, utennom at hardbag kan brukes i bilen?
*rbte* Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Vi har også valgt mykbag ( Teutonia mistral ) Tror dette vil bli svært praktisk for oss, i og med at vi har liten bil og bor i 2. etg. Synes personlig at det betyr endel at vognen er lett og ikke altfor romstor. Og ikke minst stødig og stabil!
prøvekluten+3små Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 ofte en del større plass i en hardbag da,siden det da blir som en duovogn..vil tro vogna og blir lettere med en hardbag,siden du da bytter ut sportsdelen med bare bagen,kontra mykbag,som du putter oppi..
Smellt P. Tjukka Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har mykbag (Teutonia) fra sist , og vil ikke bytte den ut mot hardbag for alt i verden ;-) Enkel å bære barnet i , opp trapper etc. hvis det sover. Er god nok plass i den , brukte den hele vinter og våren med skinnpose i( hadde septemberbarn.) I bilen ville jeg nok brukt bilsete , siden det er anbefalt og sikrest for barnet.
*1+1=2 små* Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 angående myk/hardbag og vinterbarn, har hørt at man bør ha stor bag til vinteren slik at man har nok plass til at alt av ting så det blir varmt nok
løve81 Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 en hardbag er ikke det samme som en duobag. Jeg har feks en duovogn der sportsdelen byttes ut med en duobag som er stor og god, og vogna blir lettere. I kombivogner kan man ha hardbag eller softbag, disse settes i sportsdelen, det er muligens bedre plass i en mykbag, uten at jeg har personlig erfaring med dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå