Learning to fly Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 nesten litt flaut, er jo "godt voksen" og burde ikke tenke slik. Har ikke vært her så lenge heller da, men har jo ett nick som ikke ligner andres. Men kjekt å bli gjennkjent..., er ganske sosial av meg. Svarer ikke på alle tråder da, helst de som trenger "praktsiske" råd og slikt. Tenker aldri på hvem som har startet trådene, velger etter overskrift..
Sentralstøvsugeren Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 JA, ditt nick har jeg sett flere ganger:):)
Learning to fly Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Oj, noen:) mh, trodde jeg var så "usynlig" selv om nicket er "uvanlig".
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kjenner deg også igjen siden vi kanskje skal flytte til Texas :-)
Learning to fly Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Skal dere!! Så spennede. Hvor da? Har venner der. Flott stat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå