Gå til innhold

Kjenner dere meg igjen da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

nesten litt flaut, er jo "godt voksen" og burde ikke tenke slik. Har ikke vært her så lenge heller da, men har jo ett nick som ikke ligner andres. Men kjekt å bli gjennkjent..., er ganske sosial av meg. Svarer ikke på alle tråder da, helst de som trenger "praktsiske" råd og slikt. Tenker aldri på hvem som har startet trådene, velger etter overskrift..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, ditt nick har jeg sett flere ganger:):):)

Skrevet

Oj, noen:) mh, trodde jeg var så "usynlig" selv om nicket er "uvanlig".

Skrevet

Jeg kjenner deg også igjen siden vi kanskje skal flytte til Texas :-)

Skrevet

Skal dere!! Så spennede. Hvor da? Har venner der. Flott stat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...