Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 god helg til dere jenter. Her så skal vi på konsert i morgen, gleder meg masse!! Håper bare Camilla oppfører seg hos farmor og farfar :-)
Bellen^2 Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Ja, god helg jenter! Øivind er i Wien med jobben og kommer hjem i morgen. Ønskelista mi fra taxfree var en kartong med rødvin og overraskelsessnop:) Ser jo ut som St. Hans regner bort så vi har ikke de store planene. Kos deg på konsert Samsyn!
Solstråle72 Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 God helg alle sammen! Vi skal på grillfest hos et vennepar. Håper i det lengste på noenlunde bra vær!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 God helg og kos dere på konsert, dere skal se mitt tidligere favorittband. Bittelitt misunnelig ;-) Det går nok kjempefint med Camilla skal du se :-) Her skal vi ikke så mye, skulle på grillings men vi dropper et både pga været og fordi vi har fått til så fine leggerutiner for Mia så vi blir så opphengte i å fortsette med det. Gamle kjipinger er vi hehe. Dagens utflukt blir en tur til Kiwi for å handle bleier ;-) God helg jenter!
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 God helg jenter! Vi har invitert noen venner til grillings.... Så jeg syns det er så flott at det regner.HA HA. Godt jeg er sammen med en nordlending som mener alt ordner seg. uansett blir det koselig med litt selskap, for engang skyld var jeg tidlig ute å spurte om noen kunne komme til oss...for da kan vi legge Benedicte når det passer oss. Camille kommer nok til å oppføre seg veldig bra! Og dere må nyte konserten!
Millapril Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Kos deg på konsert, deilig å komme seg ut litt. Vi skulle egentlig på midtsommerfest i går, men den ble avlyst pga været. I dag ser det ut som det blir filmkveld på sofa'n her hjemme. Men først skal vi ut på en liten shopping tur.
måken og vesla Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Jeg hadde drømt om reker og et glass hvitvin, på balkongen. Men vi holdt oss innendørs gitt. I og med at jeg hadde tenkt å ta et glass vin etter at vesla hadde sovna (da er det mellom 4 og 7 timer til neste amming) - så fant hun ut at akkurat i går kveld skulle hun ikke være trøtt tidlig på kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå