Gå til innhold

Spørsmål angående svangerskapskløe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør noe vannvittig midt i mellom og under brystene... har vært sånn i et par uker nå,men det er bare der jeg klør. Tenkte på svangerskapskløe, men trodde da man ville klø mer over hele kroppen?

Noen her med svangerskapskløe som kan fortelle om sine symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klør sikkert midt i mellom og under brystene pga varmen?!

Skrevet

Hei, jeg har vært på bærumsykehus til sjekk for cholestase igår som er den farlige formen for svangerskapskløe. det som er symptomene på cholestase er kløe under fotsålen og inni håndflatene. Som blir verre om natta. Jeg ble tatt alvorlig og fikk grundig sjekk, heldigvis hadde jeg bare vanlig svangerskapskløe som ikke er farlig. Selvom jeg klør i hender og under føtter. :)

Skrevet

Jeg har fått kløen=( Og det klør virkelig!!! OVERALT=( Er helt forferdelig, og min stakkars samboer har fått sommer jobb som "rygg-kløer"=) Så her stemmer det med HELE kroppen!

Skrevet

Jeg har hatt svangerskapskløe under begge de forrige svangerskapene. Den ene gangen på magen, så ikke ut, og det klødde helt forferdelig. Med nr. to fikk jeg det mest på lårene/føttene, og det var ikke fult så ille. Denne gang fikk jeg kløe på albuene allerde etter fem mnd. men det gikk over etter behandling til osteopat. Det står forresten en del tips mot svangerskaps kløe under kjerringrådene. Bl.a at man skal holde seg unna melkeprodukter og sukker, samt spise makrell i tomat osv. Du kan få lege til å sjekke leververdiene dine, da dette kan være årsaken til kløen.

God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...