Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Er det flere som har små som i løpet av natten skyver seg oppover i senga? Vår tass blir alltid liggende trykket opp mot hodegjerdet, ofte i en litt "vond" stilling (vet jo ikke om han oppfatter det som vondt eller at han liker det). Må dra han ned mange ganger i løpet av kvelden før vi legger oss. Skulle gjerne gjort noe for å få han til å ligge bedre, er det noen tips?
SpiseLise Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jenta vår gjør alltid det. Det går sikkert an å bruke pose for å holde dem på plass, men vi har ikke gjort noe med det. Tenker som så at hun ikke hadde gjort det hvis hun ikke likte det, og hun ser ut til å ha lyst til å ligge sånn.
Babyfacepsycho Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det gjorde Michelle også. Men så la vi 2 tomme dvd covere under hvert ben ved hode enden av sengen. Bare så at sengen så vitt står litt skrått, og da klarer hun det ikke lenger. Det løste hvertfall probelemet her. Kan jo kanske være verdt et forsøk. =)
<3 + <3 + ? Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Gutten min også gjorde dette. Vi la også noe under hodeenden....det funka ei stund, men nå har han begynt igjen (3mnd). Gidder ikke heve mer...må da være måte på hvor skrå senga skal være også... Han sover jo godt, så da tror jeg det er greit jeg...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Mi også gjør det. Ligger "knekt" i nakken opp det ene hjørnet. Har latt henne ligge sånn jeg, hvis ikke så våkner hun bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå