Gå til innhold

Nå har jeg fått nok!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha kikket her og på BIM har jeg funnet ut at vi har glemt hvor gøy man skal ha det i senga! Derfor vil jeg gi ham 12, 24 eller 52 "gavekort, alt ettersom hvor mange gode forslag jeg får her...

Derfor trenger jeg ideer fra dere. Alt fra stillinger, steder, forspiel, omgivelser, leketøy (må nok handle litt), rolle spill osv...

Poenge er da at han må bruke 1 hver mnd, 14 dag eller uke, frivillig tvang, de må brukes!! Har prøvd å hinte til at vi trenger forandring, men nå får jeg få litt "hardere" til verks;) Vet jeg kan få ham med på det meste (til slutt), men vi er nok ikke helt klare for å dele senga med noen enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg ga mannen min en slik "pakke" til jul. Den brukes enda. Jeg er da generøs. Uttrykket i ansiktet hans da han leste igjennom gavekortene er betaling så det holder. For å gjøre det ekstra morsomt la jeg ved 100 stk gullpenger/sjokoladepenger som han skulle "kjøpe" for.

For eksempel; et gavekort med tre klipp på blowjob. Tre sjokoladepenger per klipp.

Morro!!

Skrevet

¨Sjokolade penger, gøy;)

Gleder meg til å få laget det ferdig og gitt det til ham. Men lurer litt på hvilken anledning jeg kan gi dem til ham.. Han har ikke bursdag før i desember. Og jeg er utålmodig nå!!

Blir liksom for dumt å gi ham gavekortene som en bursdagsgave til "megselv". Har liksom ingen merkedager i nærmeste fremtid som jeg kan gi ham dem på...

Skrevet

Bare gi det til ham, må vel ikke være noen "merkedager" for å få god sex eller utløp for fantasier...

Hallo! Bare gi dem til ham du...få fart på sakene før det er for sent liksom.

//j//

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...