Ooni Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Er det slik at babyen beveger mindre på seg jo nærmere terminen man kommer? Det blir jo mindre plass der inne...
Turid Laila Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 De sier så, jeg har ikke merket noe til det, jeg syns nesten det bare blir mer og mer liv jeg da... er 39+1 i dag...
Ooni Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg synes nemlig det er mindre, jeg er 38+3 i dag. Men kanskje det er fordi jeg har tid til å kjenne etter rett og slett...mer tid til å tenke og kjenne nå som jeg er hjemme i permisjon... Jaja, hun beveger på seg mange ganger i løpet av dagen så det er vel ingen fare :-)
Nina-med passasjer Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 hei jeg syntes også det er mindre liv,men på kontrollen på mandag var alt bra med bebisen.og legen sa ikke noe på det når jeg sa at det var mindre liv.men jeg merker han jo hver dag da:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg merker også babyen hver dag, men det er myye mindre liv nå enn for bare en uke siden....kanskje hun slapper av til fødselen som evt begynner i natt?? *håpe håpe* Tror nok det er rimelig trangt inni der nå!
Ooni Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Ja, det hadde vært noe om hun kommer i natt :-) Jeg er klar jeg!! Forteller henne det hver dag at det er bare å komme ut til oss...men det eneste som skjer er kynnere med til tider heftige mensmurringer...
Én til Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Håper på det motsatte, jeg ;-p For her er det nemlig voldsomt med liv! Tre dager på overtid nå.. og snuppa har tydeligvis fortsatt plass nok til å sparke i vei (selv om jeg føler magen holder på å sprenges... blodårene mine på magen ser ut som den kart-boka!!)
mamamaren Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Tror nok også morkakefunksjonen har litt å si. Det sies at rundt termin endrer den oppførsel, gir mindre næring (tror jeg) slik at barnet blir forberedt på verden utenfor... Noe med forkalkninger i morkaken...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Jeg syns det er litt mindre..tidligere kunne jeg merke veldig godt til babyens døgnrytme, men nå er det for det meste veldig rolig frem til sent utpå ettermiddagen, men da er bebisen til gjengjeld den turboen som presser og dytter og sparker....kunne nesten ta tak i den ene foten her en dag;) Utrolig festlig..så helt klart at det var foten og den var så liten... Er nok fordi det er mindre plass ja, for alt av bevegelser er litt annerledes enn tidligere...er mer pressing enn direkte sparking for det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå