Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har dere mensmurringer i mage og rygg hver dag? Jeg har hatt det den siste uka, er 34+5. Føles akkurat som om jeg kan få mensen når som helst, en følelse jeg i grunn ikke savner spesielt;)
Bimmer´n Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg starter uke 35 i dag........kjenner ikke mensmurringer. Igrunn ikke gjort det siden første 1. trimester... Men har en god del kynnere.
oktoberjentene;) Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja jeg har kjent det siden uke 31 omtrent.. hver dag =/ spurte jm om dette å hun sa det var veldig vanlig.... kroppen som forbereder seg 36uker nå å kjenner det fortsatt ja...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Ja det har jeg også, men den siste uka har murringene kommet også. Får håpe det ikke er tegn på tidlig fødsel da. Jeg er en av de som IKKE vil føde før tiden!! Terminen min passer meg i grunn perfekt:)
oktoberjentene;) Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 nei det er nok ikke noe tegn på det.. har lest mange innlegg inne på 3.tri også om mensmurringer.. mange som har det ;o) trenger ikke bety prematur fordet... men lytt til kroppen, slapp av og ta livet med ro...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Det var godt å høre:) Nei jeg vil føde så nærme termin som mulig. Passer best på alle måter, hehe...
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 jaa jeg har kjent dette veldig mye også nå, det er grunnen for at jeg er her inne nå faktisk... ble litt urolig, er i uke 35+ Jeg er både SLETEN, trøtt, andpusten og har masse kynnere (TROR jeg), oppå disse mens murringene, føles ut som det skal falle noe ut av greiene der nede... men det er godt å lese at jeg ikke er den eneste som har det sånn.. hehe lykke til videre..
Siljevanilje:) Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 ja, har og har hatt de siste ukene. Er 35+3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå