Gå til innhold

er jeg bortskjemt?

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen blir 2 år om 3 uker og i det siste må han vekkes kl 08:00 om morgenen for å stelles før han skal til dagmammaen! hehe Han puttes i seng og sover som regel før 20 på kvelden og sover max 1 time midt på dagen... :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAA!!!!!!

Skulle gjerne hvert bortskjemt på det område selv, men handleposene under øya vitner om noe annet..

Skrevet

Skal vi se...

Lillegutt på 18 mnd legges ca klokken 8, våkner gjerne halv ti dagen etter og sover ca 2 timer på dagen...:P Men i det siste har han vært plaget med tenner stakkars og etter en uke med urolig søvn er vi tilbake til det gamle... *bank i bordet*

Skrevet

Ja uten tvil, hehe. Mine to er sjelden i seng FØR 2100 i beste fall... Lillebror våkner ved 0500-tiden hver morgen uansett om det er tirsdag eller søndag, og da er han lys våken. Da er det bare å stå opp og starte dagen selv om storesøster ofte sover så jeg må vekke henne for at vi skal rekke både dagmamma og bhg.

Skrevet

Da er jeg også bortskjemt!

Min er 3 måneder og sover fra 2100 til 0800

Skrevet

Når han får sove ut sover han til ca 08:30... Jeg klager ikke høylydt, for å si det sånn! ;-D

Skrevet

Snuppa vår på 3 år har vært et sovedyr nesten bestandig. Siden jeg fortiden er sykemeldt, koser vi oss å sover lenge på mårran, da sover hun til mellom 0830 og 0900. Hun blir lagt mellom 1930 og 1945. Er superfornøyd med snuppeluppa vår:)

Skrevet

Jeg må bare si at jeg er utrolig taknemlig for at sønnen min er så flink til å sove om natten! Vi har hatt våre perioder med sene kvelder og våkne tidlig og fy farao så sliten jeg har vært da!!! Det må være utrolig tøft for dere hvor barna våkner tidlig hver dag uansett! All honnør til dere og jeg føler med dere og beundrer dere for at dere allikevel klarer å komme dere gjennom dagen!

Jeg er elendig til å formulere meg, men dere skjønner vel hva jeg mener... you go girls!! :-D

Skrevet

Takk for oppmuntringen, Pike 25:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...