susemor-3 små Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 En av de små jentene på min første barselgruppe. Et fint navn, men forbinder ikke noe spesielt med det egentlig...
elinmamma Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jenter født på slutten av 70/begynnelsen av 80-tallet. Kjenner mange Celine på min alder.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Celine Dion (og Celina Middelfart)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 celine minner om celina middelfart.. søt lys jente som ofte blir ei berte på ungdoms skolen.. men celine er pent ikke no galt med det navnet.
Hidjey Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 En unge jeg pass før som tissa OVER alt. Oftest på kjøkkenbordet.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Ei nyydelig lita jente jeg kjenner på fem år. Spe, og lita men kjempeskjønn, lyse lokker og blå øyne=)
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Skjønne niesa mi på 6 år. Lyst hår og brune øyne, helt nydelig....
happybirthday Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Noe klissete. Ikke min form for smak iallfall
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Mitt vakre "tantebarn" er såååååååååååå gla i henne hun =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå