Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 noen driver med trygdesvindel? Melder det mener jeg...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Bare om det er ekstremt eller noen jeg misliker sterkt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 nei, det gjør jeg ikke. har nok med å feie for min egen dør.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jupp. Meldte en nabo en gang. Hun var "alenemor" til to, men bodde sammen med pappaen til den ene ungen og skrøt over hvor mye penger de to hadde i måneden. Så smålig som jeg er så sendte jeg et brev til trygdekontoret om det. Kjerringa fikk innkallelse men klarte å snakke seg unna...:/
Libido- Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 haha ja da skulle jeg jaggu hatt mange venner igjen. *knis*
SpiseLise Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Neeei, det tror jeg ikke at jeg ville gjort. Hadde sikkert irritert meg veldig, men det er jo veldig drastisk å melde noen da.
Dr. Fritz Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Desverre. Skulle ønske jeg hadde baller til det.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 hvem gidder å bry seg om slikt da:-) Tenk om alle skulle sladra på alt det gale jeg har gjort:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå