Gå til innhold

Sier dere ifra når....


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen driver med trygdesvindel? Melder det mener jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare om det er ekstremt eller noen jeg misliker sterkt.

Skrevet

nei, det gjør jeg ikke.

har nok med å feie for min egen dør.

Skrevet

Jupp. Meldte en nabo en gang. Hun var "alenemor" til to, men bodde sammen med pappaen til den ene ungen og skrøt over hvor mye penger de to hadde i måneden. Så smålig som jeg er så sendte jeg et brev til trygdekontoret om det. Kjerringa fikk innkallelse men klarte å snakke seg unna...:/

Skrevet

haha ja da skulle jeg jaggu hatt mange venner igjen. *knis*

Skrevet

Neeei, det tror jeg ikke at jeg ville gjort. Hadde sikkert irritert meg veldig, men det er jo veldig drastisk å melde noen da.

Skrevet

Desverre. Skulle ønske jeg hadde baller til det.

Skrevet

hvem gidder å bry seg om slikt da:-) Tenk om alle skulle sladra på alt det gale jeg har gjort:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...