Gå til innhold

Går dere i klubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet to kjekke klubber:) Elsker å gå i de!!

Den ene har vi hatt i sikkert ti år nå, der er vi fire barndomsveninner. Vi er akkurat som søsken og er veldig glad i hverandre. Vi er til støtte og hjelp for hverandre, og kan bl.a snakke om alle "hemmelige" ting som ingen andre må vite. Vi er veldig lojale og tolerante, selv om vi faktisk er fire mennesker med vidt forskjellige meninger og liv. Her serveres full middag med dessert og kake etterpå:)

Den andre klubben startet jeg for ca 4 år siden. Det er en "åpen" klubb, der det fint kan komme nye med. Vi er stort sett ca 10-15 hver gang, men det passer ikke alltid for alle, så gjengen er egentlig større. Disse er alle damer med unger på ca samme alder. Vi diskuterer og snakker om alt mulig. Hensikten med denne er at vi foreldre er kjent med hverandre og kan hjelpe hverandre med tips og råd ang ungene, støtte hverandre og ha ett trygt oppvekstmiljø for ungene. Vi bor alle på ca samme sted og barna kommer til å gå på samme skole. Denne klubben er gull verdt! Og vi kommer til å ha god nytte av den opp igjennom mens barna vokser til. Her serveres kun godteri, og mange tar seg en øl eller flaske vin.

I begge klubbene rulerer vi på hvem som har det hjemme hoss seg.

Mannen min går i "klubb" eller på poker osm han kaller det:), med barndomsvennene sine. De er 5-6 stk som møtes en fredag i mnd, og spiller kort over noen flasker øl. Han pleier å overnatte til neste dag, fordi det er ett stykke å kjøre. De har det hoss samme ungkaren hver gang, av hensyn til barnefamiliene:) Det er vel nesten jeg som startet denne klubben også, jeg "presset" min mann til å samle de, fordi han aldri kom seg ut. Og vips så har de holdt på i flere år også. Han gleder seg som en unge til hver pokerkveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men så har alle de gode barndomsvenninene mine flytta da...

Det høres veldig kjekt ut i alle fall:)

Skrevet

Går i barselgruppe 1 gang i mnd =)

Skrevet

Nei, jeg går ikke i klubb. Etter at alle begynte å jobbe igjen, er det også slutt på barseltreffene.

Skrevet

Merkelig, ingen som går i "vanlig" klubb på kveldstid her? Trodde det var vanlig over det langstrakte landet vårt jeg:)

Skrevet

Jeg går i klubb:) Vi er 8 jenter som har gått i klubb sammen i 9 år og møtes en gang i måneden.Kjempe kjekt:) Og så er vi noen andre jenter som har jentekvelder innimellom men det er ikke så fast.

Skrevet

Flott, da er det vi to som er "klubb" damer da:)

Skrevet

Nei, men skulle gjerne ha gjort det!!!

Skrevet

Ja, jeg gjør. Vi er 8 stk. Prøver å møtes annenhver måned, men har gått en stund siden sist nå.

Skrevet

Jeg gjør det!

Syns det er superkoselig.

Vi prøver å møtes en gang i mnd.Da koser vi oss med mat,og vin for dem som vil det.

Vi sparer litt hver gang,for vi skal på kjærringtur til neste år!

Og så har vi vinlotteri hver gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...