Gå til innhold

TummyTub

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Noen som har erfaring med denne badebaljen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EEEEEEEeeeeeelsker den!

Fikk låne en slik av et vennepar av oss da vi fikk vår første, og syntes det var litt skummelt, men prøvde oss frem, og etter fjerde-femte bading elsket vi den. (baby elsket den fra første gang) han sovna nesten alltid av i den, gjeeespet og sjangla med øynene =) ingen tvil om at han likte seg. Var som en drøm å bruke den, han gråt og spennte seg alltid i balja før vi fikk "tub`en".

Så ja, den vil jeg absolutt anbefale! Bare bruk litt tid på å bli kjennt med den, når man blir trygg vil man ikke gå fra den!

Jeg satte den oppå stellebordet så fikk jeg en behagelig stilling også, ble tungt å ha den på gulvet.

Lykke til!

Skrevet

Glemte å nevne at vi kjøpte en slik selv som vi skal bruke på nestemann =)

Skrevet

hentet min idag, så bare gleder meg til å prøve den :)

Skrevet

Har kjøpt en slik, men siden barnet fremdeles befinner seg i magen har jeg ikke testet den som badebalje.

Men... fyll den med kaldt vann og putt hovne, gravide føtter oppi. Superdeilig! :)

Skrevet

For oss som ikkje har babybutikkar i nærleiken....kva butikkar, og kor mykje kostar denne baljen....?

Skrevet

Kjempefornøyd!!!!! Vår gutt på 19 mnd storkoser seg fortsatt i denne baljen. Vår er ikke av merket TummyTub – heter bébé-jou. Tror den er litt videre i omkrets enn TummyTub, men da kan du bruke den litt lenger. Baljen har også hank, slik at den er yppelig når klesvasken skal henges opp:-)

Skrevet

Ville det fungert å bruke en vanlig 10liters-bøtte?

Skrevet

og bèbè-jou er kjøpt hvor....? :)

Skrevet

Det kan godt være, men bøtter har ofte en ring eller et preg i bunne som det kan være litt skarpe kanter på. Tror badebaljene har en fordel ved at de er formet slik at barna ikke har så lett for å skli og kan sitte uten støtte ganske tidlig pga. den avrundede bunnen. Inbiller meg også at de er litt vanskeligere å velte enn en vanlig bøtte, men jeg har ikke prøvd å bruke bøtte. Når babyen er bitteliten så vil du holde den likevel, og da er nok en bøtte helt ok. Lett å bli revet med når det gjelder utstyr til babyen. Vi var heldige og fikk vår badebalje i gave:-) Synes personlig at TummyTuben er vanvittig dyr, når man tenker på hva den er laget av. Men jeg føler at det er slik med det meste av babyutstyr – de vet at vi som foreldre gjør alt vi kan for å gi barna våre det som er tryggest og best.

Skrevet

Det påstås at det kan være stoffer i plasten i vanlige bøtter som kan være skadelige for babyen. Om det er sant eller et markedsføringstriks for spesialbøttene er jeg ikke helt sikker på...

Skrevet

Vi fikk den i gave, men jeg tror den ble kjøpt i en lokal barnebutikk i Horten. Leste et sted på nettet at noen hadde kjøpt en på Baby Shop.

Skrevet

Funker sikkert med ei bøtte.. Men de bøttene jeg har er det så skarpe kanter på.. Dessuten så blir de brukt til gulvvask og oppkast-oppsamlere når vi ligger i senga og har det dårlig.. Så. Jeg synes det var greit å kjøpe en sånn tummy tub, jeg da. Jeg kjøpte den for halv pris, og det var mamma som betalte.

Hadde ikke kjøpt den om den stod til fullpris (300kr)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...