Gå til innhold

Spicegirls gjenforenes....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som gleder seg her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Håper virkelig alle er like uinteressert som meg. Ønsker de megaflopp og ingen fler penger av den kua der...

Skrevet

huff... er det rart det er krig i verden?

Skrevet

Til det har jeg bare en ting å si; PJUK!!!

Skrevet

Tja... Dama til Beckham var finere før. Den gang hun var normal. DA var hun fin da.

Skrevet

enig med Dr. Fritz hun var utrolig fin :-)

 

hadde ikke vært så dumt om de prøvde en gang til. savner platåsko og at for korte kjoler. det var tider.

Skrevet

Jeg kan knapt vente.

 

*slår opp telt foran platesjappa*

 

 

 

 

 

Skrevet

*mimre*

 

Kanskje greit det er over når jeg tenker meg om...

Skrevet

jeg ville vel ikke sett like lekker ut i de klærne nå.

så kansje ikke så lekker ut da heller, men da var jeg ihvertfall overbevist om at jeg så bra ut i de. å det hjelper jo en del på motivasjoen for og ta de på seg.

 

hm.. jeg kunne fremdeles likt om de kom tilbake :-)

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...