Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! Håper virkelig alle er like uinteressert som meg. Ønsker de megaflopp og ingen fler penger av den kua der...
haater husarbeid Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 huff... er det rart det er krig i verden?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Til det har jeg bare en ting å si; PJUK!!!
Dr. Fritz Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Tja... Dama til Beckham var finere før. Den gang hun var normal. DA var hun fin da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 enig med Dr. Fritz hun var utrolig fin :-) hadde ikke vært så dumt om de prøvde en gang til. savner platåsko og at for korte kjoler. det var tider.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg kan knapt vente. *slår opp telt foran platesjappa*
Dr. Fritz Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 *mimre* Kanskje greit det er over når jeg tenker meg om...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 jeg ville vel ikke sett like lekker ut i de klærne nå. så kansje ikke så lekker ut da heller, men da var jeg ihvertfall overbevist om at jeg så bra ut i de. å det hjelper jo en del på motivasjoen for og ta de på seg. hm.. jeg kunne fremdeles likt om de kom tilbake :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå