♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Også "bare" 25 dager etter SA. Ja, ja. Da er det bare å begynne å regne og telle igjen da. Grr! Og jeg som ikke ønsket noe besøk i kveld.
Tasselur Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Grmf, sitter her med tr selv i dag, og er ikke helt fornøyd. Er bare 1 1/2 uke siden jeg fikk konstatert SA, men det skjedde nok en stund før det. (Blødde endel underveis.) Hadde håpa at kroppen ikke hadde rukket el ennå, sånn at vi hadde hatt en mulighet med en gang. Men nå må jeg vel vente i tre uker før ny el kommer, hvis syklusen er i nærheten av det den var. Er langt uti juli, det!!! : (
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Argh! Kan være ganske frustrerende ja og ikke helt ha kontroll på EL, IKM osv. Hadde jo ikke helt oversikt selv kan man si, og siden jeg fikk rosa utflod håpet jeg det var graviditetstegn siden jeg trodde IKM var neste uke. Håper det blir vår tur neste gang da!
Tasselur Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Ja, krysser fingrene (IKKE beina!) for at det er vår tur! Er det for mye å håpe på at syklusen nå stabiliserer seg med en gang, mon tro? I det minste vil jeg gjerne få tilhøre en IKM-gruppe igjen, sukk, er jo helt i ingenmannsland etter en SA. : ( Fram med kalender og regne og telle, kanskje IKM uke 30??
Tullemamma75 Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Slapp av, nyt livet og ha mye sex.. Lille spira sitter til slutt. Nyt det du ikke kan når du blir gravid mens du venter.. En god fest med favoritt drikken din, fem glass rødvin feks, nytraktet kaffi, eller røyk hvis du liker det:) -eller alt på en gang:) Hilsen en lykkelig livsnyter med mottoet: Alt ordner seg for snille jenter:) Lykke til.. Håper vi sees på 1 trimester snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå