Duo-yoghurt Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Da var enda en test tatt....fremdeles ingenting:( Men er fremdeles litt over tiden da... skulle hatt mensen i går.... Den pleier sjeldent å være forsinket. Kjenner litt vondt i magen innimellom (litt menssmerter) Men mer stikking enn krampe... Håper det blir min tur snart..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Lykke til,,, *håpe-håpe* Og stikking er jo et godt tegn da... Festesmerter lissom...
Duo-yoghurt Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Hmm.. men burde ikke testen blitt positiv da? Eller bør man bruke morgenurin?? føler meg så dum som spør om dette...men på cb testen sto det ingenting om at man burde bruke morgenurinen... så aner ikke jeg.. kan jo sikkert teste igjen i morgen tidlig da for å være sikker. Men føler meg ikke spesielt gravid akkurat:(
dårligfantasi Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 hvis du skulle hatt mensen i går og du er gravid, vises det ofte ikke før en uke etter du skulle hatt den .. jeg gikk vel to uker over tiden , før den ble positiv
Duo-yoghurt Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 oj! såpass ja... Da er det jo kanskje fremdeles litt håp da:) Men rundt den datoen du skulle ha mensen, følte du en følelse av at du skulle få mensen nårsomhelst??
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Min første gang viste testen gravid m engang-veldig tydelig... Men andre gangen,så viste den svakt,og jeg tok enda en,også svakt... Så jeg leverte en til legen (morgen urin) og da sa dom at det såg ut som jeg ikke var gravid... MEN jeg var det,og tok prøve der etter 2 dager pga at jeg "visste" at jeg var det... Og da viste den positivt... Så d er fullt mulig at de er negative,men blir positive om du venter noen dager...
dårligfantasi Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 hmm.. nå er det en stund siden,hadde den sist i november, hehe.. men jeg mener på at jeg kanskje hadde litt sånn mensen lignende smerter i magen .. og det føles vel ut som at man skal få den,når man går og venter lykke til hvertfall!! =)
Duo-yoghurt Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 Da gir jeg ikke opp håpet helt enda:) Tusen takk for svar hvertfall! Jeg setter stor pris på det:)
Duo-yoghurt Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 hmm okey:) Jeg må bare krysse fingrene og tær og alt som kan krysses og håpe på det beste da:) Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå