Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 I dag kom sambo hjem med en diamant ring i hvit gull til meg. Helt ut av det blå liksom.. Ble SÅÅÅÅÅÅ glad Bare fordi jeg elsker deg, sa han Må bare få skryte litt av han hi hi Spørs nok om ikke det blir noe på han ikveld ja ...
aprilspøk Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Skulle likt å visst hvor lenge dere har vært samboere? Litt misunnelig jeg.. Har verdens beste mann, men så oppfinnsom er han nok ikke. Må ha det inn med t-skje:)
_Mita_<3 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 ÅÅÅÅ.. så deilig at det ikke bare er jeg som skjemmes bort her:) hihi.. Gratulerer så myyye med ny ring Fikk akkurat det samme her om dagen.. med 8 diamanter.. den var jo selvklart for liten så gikk inn for å få en strl større.. men den er håndlaget og kun 1 av.. og den hadde jeg.. så måtte sendes inn.. jippi bare jeg som har en ring ingen andre har:) BRA det er fler her som har gooode samboere:) med god smak i smykker..hehe:)
_Mita_<3 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg sa forresten at det skal være gifteringen siden vi ikke skal bruke forlovelses ringen når vi gifter oss.. men neida.. da skulle jeg få ny:) åå.. jeg blir så glad å høre om andre som har så skjønne samboere:)
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 he he har gått ei kule varmt her i det siste.. Har vært sammen 2 år i august.. Og har ei datter som blir 1 år 01.08 og baby nr to kommer med planlagt keisersnitt 08.08.07 .. så har omtrent gått gravid di 2 årene.. Kan si det sånn at det er LITT hormoner ute å går , så han skjønte vel at jeg trengte en liten oppmuntring da ha en knall elg jenter
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 ehhh, mente selvf knall helg
_Mita_<3 Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Ååå.. såå koselig:) Gratulerer med snart nr 2 og:)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Såååååååååååååå kooooooooooooos han fortjener kos i natt =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå