Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Vi skal leie ut en leilighet i ca ett år. Det står mellom to her: Et par som skal flytte sammen for første gang. Dene ene har to større barn som er på besøk annen hver helg. En av de voksne jobber og den andre er student. En av de røyker (men ikke inne sier de da).... Eller et par jenter som skal jobber turnusvakter på sykehus. Synes alle virker så greie jeg, og har ikke lyst å skuffe noen- luksusproblem for oss da, men hjelp oss noen ; ) Vil også ta hensyn til naboene da de frykter festing. Vi synes de som venter fortjener et svar i kveld!!
Tomaten Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Helt klart de med barn.... Så lenge de er voksne er det større sjangs for at de tar mer vare på leiligheten, både inne og ute, og at det antagelig ikke blir så mye støy i helger.... Det blir fort masse festing med to unge jenter boende...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hadde valgt parret med ville ringt å hørt med tidligere som har leid ut til de. Litt snodig de ikke eier når de er eldre så jeg ville nok sjekket litt. Leide selv ut til en alenemor som aldri betalte så jeg gjør aldri den feilen igjen. Skal jeg noensinne leie ut noe igjen skal det gå igjennom ett firma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå