Mille** Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hva er det med dem egentlig? Hvorfor kan de ikke høre etter på det man sier da?? Grrr... Var ute å handlet div til hagen, og jeg sier at vi må jo ha en trillebor. Tja, sier han, vi avventer å ser om vi virkelig trenger den. Rom ble ikke bygd på en dag, bla, bla, bla...! Kommer hjem, og han begynner å pjuske i hagen mens jeg legger snuppa, så presterer han å komme inn, rimelig irritert, og si at vi må jo ha trillebor til dette!!!! Hallooooo!!! Det var jo det jeg sa jo! A det går an.....
aprilspøk Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Åh, kjenner meg så igjen:) Skikkelig irriterende av og til. Men det må vi nok bare lære oss å leve med tror jeg..
Mille** Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Huff ja, det er vel ikke annet å gjøre....Får gå ut å hjelpe han litt da, nå har han vært å lånt seg ei trillebor. Hehe... ;o)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Var dette noe du observerte hjemme hos oss, sa du..?
Mille** Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Hehe....får trøste meg med at jeg ikke er den eneste som har mannfolk man kan irritere vettet av seg noen ganger. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå