*Villekulla* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Nå har jeg hatt hodepine i tre dager i strekk. Våkner opp med hodepine og den varer til langt utpå dagen. Kommer gjerne igjen om kvelden. Noen flere som er plaget med dette?
Mammaaaaaa Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Ja:( Tror det er fordi jeg drikker for lite vann i varmen...
*Villekulla* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja, kan jo tenkes det. Men synes ikke det har vært så varmt de siste dagene. Da det var 30 grader drakk jeg like mye, men hadde ikke hodepine. Håper det ikke er tegn til svangerskapsforgiftning...
nettie med 4 små Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hadde det som på samme måte for noen uker siden. Jeg ringte legen og de ville ha meg inn til sjekk for å utelukke sf. Så ring å hør du..
Babyboy Høygravid Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Slutt å klag...hehe...jeg har det stortsett vær dag:/ Det er et rent helvette...
Annemor83 Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Jeg hadde migrene hver dag i 2 mnd. UTROLIG slitsomt! Pluteslig en dag var det bare borte. Har bare hatt det 1 gang siden, men da var det over etter bare 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå