Gå til innhold

TRENGER HJELP FORT!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 3 åring(august) som stammer.Han gjorde det en periode i vinter,men det gikk over. Nå stammer han veldig mye,så andre legger merke til det. Det er sånn skikkelig stamming: jeg skal i b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b...barnehagen. Hvorfor gjør han dette? Er det noe vi har gjorT? Noe galt med ham? Hva kan vi gjøre? *lei meg*

 

 

Håper på snarlig svar, da foreldrene mine mener vi "mishandler" ham eller stresser ham i hverdagen,siden han stammer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er bekymret får dere henvisning til logoped. Mange unger stammer i den alderen - men all den tid dere lurer så hadde jeg gått til logoped jo før jo heller. Hvis han faktisk stammer så er det jo best å få hjelp tidlig.

Skrevet

Nei nei. Er det ikke bare sånn noen barn gjør a? Få han til logoped.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...