Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har en 3 åring(august) som stammer.Han gjorde det en periode i vinter,men det gikk over. Nå stammer han veldig mye,så andre legger merke til det. Det er sånn skikkelig stamming: jeg skal i b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b-b...barnehagen. Hvorfor gjør han dette? Er det noe vi har gjorT? Noe galt med ham? Hva kan vi gjøre? *lei meg* Håper på snarlig svar, da foreldrene mine mener vi "mishandler" ham eller stresser ham i hverdagen,siden han stammer.
Darth Vader Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hvis dere er bekymret får dere henvisning til logoped. Mange unger stammer i den alderen - men all den tid dere lurer så hadde jeg gått til logoped jo før jo heller. Hvis han faktisk stammer så er det jo best å få hjelp tidlig.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Nei nei. Er det ikke bare sånn noen barn gjør a? Få han til logoped.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå